Gå til innhold

Januar barn...:)


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Etter sjekk på termin kalkulator, så er min termin ca 6 januar (jeg tror det er litt senere) Men er det fler her som har termin i januar...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje 9 januar........skal teste snart........ kryss fingrene!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har termin 2 januar... ifølge termin kalkulatoren... Skal ikke til lege før 1. juni... Da er jeg 10 uker på vei...Dette er min 2'dr, og alt gikk bra forrige gang, derfor skal jeg ikke til legen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket dette jeg også, har termin 5.januar hvis alt går bra. Når bør man dra til legen for første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte jordmor i dag, og de tar en vanligvis ikke inn før 12 uke sa hun, så jeg skal dit 28 juni....

Lege kan du jo gå til med en gang, eller når du føler for det. Greit å få litt info uansett..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har termin 4 januar i følge Har fått time hos lege 8 juni :) Det er en terminklubb for oss med termin i januar også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etter flere positive tester i dag har jeg foreløpig termin 13. januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 her også, håper jeg klarer å" knipe" igjen så jeg får et januar barn og ikke et desmber barn.. har et barn fra før født sent på året... godt men en litt stor en også når han eller hun begynner på skolen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ætter mine beregninga så har æ egentli 26 desember, men satse på at d blir litt seinar så æ havne på januar.. Her ska d knipes igjæn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter terminkalkulatoren her blir det 3 januar, men det blir jo sikkert forandringer :o)

Så lenge det blir januar, og helst ikke desember, er det greit uansett når :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Testet positivt i dag!! Om alt går bra blir terminen 12 januar.

 

Kommer sikkert til å være en del inne på januar klubben, så håper jeg ser mange av dere der inne. Var mye inne på juli 04 klubben da jeg gikk gravid med jenta mi, og det var så koselig!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har termin 3 januar, men forandres sikkert. Formen er bra, bare litt trett og småkvalm. Skal på første UL i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...