Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Et ikke så alt for delikat tema men... Jeg har vært plaget med ekstremt hard avføring etter fødselen (som var for et halvt år siden). Har aldri tidligere vært plaget med dette. Jeg tror selv at ammingen krever så mye væske at jeg aldri klarer å få i meg nok vann og at dette virker inn på fordøyelsen. Men helsesøster har tipset meg om at jeg bør få sjekket stoffskiftet fordi stoffskiftet ofte endres etter fødsel og det har også innvirkning på fordøyelsen. Noen som har erfaringer med noe av dette selv? Vil problemet evt. gå over når jeg trapper ned ammingen eller bør jeg ta masse andre tester?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 Jeg kan ikke annet om dette enn at jeg har tenkt det samme som deg, er 6 mnd siden fødsel og mye hard i magen men jeg merker stor forskjell om jeg er flink til å drikke mye (3-4liter). -Også er jeg blitt en reser til å spise svisker.. Det hjelper sammen med vann ) Kan godt være som helsesøstra sier men jeg vil vente til jeg slutter å amme..
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Jeg har også plagdes en del med magen etter fødselen. Har tatt blodprøver, og fikk vite at stoffskiftet var endret. Så du bør kanskje få sjekket det du å. Men har ikke fått noe for det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå