Gå til innhold

hvor lang tid tar det før TR er tilbake igjen etter en MA?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei du. Skjønner deg kjemep godt jeg. Hadde selv en ma i uke 10+5 , mars -06, Fikk ikke igjen tr før det hadde gått 38 dager og da kom det masse skal jeg si deg. Ble du rådet til å vente en mens før du prøve på nytt?

Vi er inne i vår første pp etter ma nå vi har el rundt 10 mai.

Håper du slipper å vente så lenge før spiren sitter på nytt.

jeg også mistet 10+5 i april 06.

hmmm så jeg kan vente meg kraftig mens da altså... æsj... he he men det er jo greit da for da vet jeg liksom litt mer om syklusen og sånn... er ikke så lett når TR ikke er tilbake enda..

nei vi fikk ikke noe råd om og vente til TR har kommet igjen... skal man det???

hmmm...

håper vi slipper og vente lenge noen av oss før det sitter en spire :)

Hos meg ble det oppdaget MA i uke 10 og det bar rett til utskraping med det samme. Mensen kom igjen som vanlig (dvs. vanlig syklus etter MA'en...28 dager etter)....

Føler veldig med deg. Det er en forferdelig trist situasjon!!! Lykke til!

En lege så at vi måtte vente 1 pp før vi prøvde på nytt og en annen sa at vi bare kunne prøve igjen når vi følte for det selv.

Fikk du høre noen grunn for at det hadde gått galt? Vår sluttet å vokse i uke 5 og det skyltes antagelig kromoson feil.

Annonse

nei fikk ikke høre om hva som gikk galt... jeg var veldig i sjokk når jeg fikk det bekreftet så spurte ikke om så mye eller noe jeg... glemte det tror jeg...

men jeg fikk heller ikke vite om jeg kan prøve igjen nå eller ikke... men hører mange gjør det så satser på det går bra :)

har dere prøvd lenge etter du mistet???

Nei første pp dette, så jeg håper den sitter i løpet av mai. Satser på det. for nr 1 har begynt å mase på at han vil bli storebror han er 2,5 år og alle kompisene er storebror bare ikke han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...