Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA! Hadde tidligere ett hår ved navlen som kom igjen og igjen. Nå er det blitt en liten "skog" rundt navlen med sorte hår. Merket det allerede i uke 8-9, er blitt enda mere hårvekst i uke 16 (som jeg er i nå). Pleier å ta de bort med jevne mellomrom. Tror sikkert det har noe med hormonene å gjøre at disse hårene kommer.

jeg og har fått det! De var mørke i begynnelsen, så helt fælt ut. Nå har jeg fått litt sol på magen og de har blitt lysere, så da ser man dem ikke så godt. Har hørt om andre som har fått dette når de er gravid, satser på at de forsvinner igjen:) Vil ikke barbere det, for da blir det sikkert verre...

Om det er hormonene som gjør at disse hårene kommer, så vil de nok forsvinne etter graviditeten, skulle man tro. Håper det iallfall, for det er jo ikke akkurat lekkert... mannen min sier han syns det er søtt... men han syns visst ALT som har med graviditeten å gjøre er søtt! Til og med mine maaange ekstra kilo.

Annonse

JA! Føler meg virkelig som en sånn urkvinne med masse pels. I begynneslen av svangerskapet hadde jeg i tillegg svangerskapskløe som var verst under armene og nedover armene, kan tro jeg så lur ut når jeg gikk og klødde meg under armene og med pels her og der...ugh sier jeg bare:-)

Annonse

Jeg begynnte også å få økt hårvekst på magen for noen uker siden...

har aldri hatt problemer med dette tidligere.

Også sååå mørke hårene var da!! :-/ De har lysnet litt den siste uken.

Tror det værste man kan gjøre er å barbere disse :/ Da vil sikkert ikke hårvekseten går tilbake etter graviditet:) hehe

Jeg har også merket økt hårvekst på leggene jeg da:-/

Flere? Lite moro:p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...