Gå til innhold

August: Augustklubben må ha rekorden i å rote med terminlister!!!


palmebaby

Anbefalte innlegg

Jeg blir bare litt frustrert over alt surret med terminlister. Jeg trodde alt var i orden nå jeg i og med at vi iallefall har en liste og forholde oss til. Men neida etter at jeg har stått riktig på terminlisten siden desember (fikk ikke endret etter UL) så har jeg nå altså klart å forsvinne. Jeg ser utfra innlegg at dette skjer mange andre også.

 

Hvor vanskelig kan det være å kopiere siste innlegg og så skrive inn seg selv??? Håper alle kan skjerpe seg for det er så kjedelig når noen forsvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg skrevet på lista nå.

 

HUSK Å IKKE KOPIERE INNLEGG nå fordi det blir så mye feil.........Legg bare inn innlegg med termin så tar jeg dere med...så får vi lista komplett uten å miste noen.

 

Og husk å henge dere på den øverste som står nyeste utleggelsesdato på ellers får vi tull igjen.

 

Prøv å ikke dytt opp andre enn denne så får vi system på lista.

 

Har gått igjennom og prøvd å få med de som er falt ut,er det noen som mangler så bare si fra.

 

Håper at om folk bare sier dato og ikke rører lista slik at jeg plotter dem inn etterhvert så kan det bli bra......tullet er som du sier de kopierer feil liste og folk faller da ut.

 

Har forresten lagt deg inn igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...