Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 jenta mi på 2 mnd har bæsja 4-5 ganger hver dag siden hun ble født,nå har det gått to dager og ingen bæsj....er det normalt at det endrer seg? Hun får bare mm,av å til litt mme på kvelden,men ikke mye. Blir litt bekymret jeg siden jeg er vandt med å skifte bæsjebleier hele tiden.Håper noen av dere vet noe om dette
DenherJenta Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 fikk beskjed om at det kunne gå opp til en uke når de får morsmelk. å regner med at det er det samme, når din baby får så lite mme.
Expat Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 ER DET IKKE DEILIG!!!! "Verdensrekorden" er 21 dager, men det er vanlig at barn som nesten bare får mm blir kjempesjeldne på denne tiden. Vanligvis er 14 dager akseptabelt uten videre... Så greit å kunne gå på tur uten at det alltid må bli katastrofebæsjer over alt...
uups123 Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Helt normalt....dette gjorde jenta mi og... men viss de blir lite tiss og så kan de være at ho trenge mer mat... men so lenge ho er fornøgd so er ikke dette noe å bry seg om... men forbred deg på noen kraftige bleie når de først kjeme..=)
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #5 Skrevet 3. mai 2006 så det er normalt at det plutselig stopper opp mange dager? det er så rart,for hun bæsjer til vanlig så mye hver gang også,men jeg merker hun tisser mer
2 søte småpiker Skrevet 3. mai 2006 #6 Skrevet 3. mai 2006 Hei. Har det på samme måten her. Frem til datteren min var to mnd bæsjet hun flere ganger om dagen og alltid om natten, så plutselig gikk det en uke før hun bæsjet, og nå er det femte uken med kun en skittbleie i uken. Det er ganske digg egentlig, gjør ting mye enklere, og blir aldri forsinket pga skittbleie rett før vi skal ut døren feks. Bare nyt det du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå