Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

gir dere babyen deres kokt rent vann? hvor gamle bør de være, hvor ofte og i hvile situasjoner gir dere de vann?

takker for evt. svar =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg også spurt om før, men fikk ikke så mye svar akkurat.. Jeg gir ikke vann, men gutten her er bare 4 mnd, så det er kanskje tidlig? Så at noen her ga fra 2 mnd allerede, så det er vel kanskje bare å prøve det ut og se om de vil ha. Kanskje litt mellom måltidene som tørstedrikk..

Skrevet

Jeg begynte å gi litt vann til grøten da han var 5 mnd omtrent. Kan jo være greit å venne dem til at vann er tørstedrikk. Nå tilbyr jeg vann til de måltidene han spiser fast føde. Kokte og avkjølte vannet i begynnelsen, men nå tar jeg iskaldt vann fra krana og varmer opp i vannbad

Skrevet

Jeg gir litt vann nå og da (fra 6 mnd), og hun synes det er godt. Gir da kaldt vann fra springen. Eneste gang jeg kokte vannet var da hun var syk.

Skrevet

Jeg ga snuppa mi kokt vann for første gang i går.. Hun likte det hun;) er litt over tre mnd. Skal bare gi henne litt sånn innimellom for å venne henne til det..

Skrevet

Jeg gir guttn min litt kokt vann innimellom. Bare for å venne han litt til smaken. Han syns det er litt rart, men smaker på det. Han er 3 1/2 mnd.

Skrevet

ok takker så mye for svar..har en jente på 1 mnd..litt for tidlig med litt vann kanskje =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...