Gå til innhold

Jeg ville bare si.........


Gjest

Anbefalte innlegg

at jeg i dag har skiftet nicknavn fra Lillebebi&jeg til Alba. Hjertet til min lille sluttet å slå 8 + 4 gammelt og etter å ha gått i 5 (!!!!!) dager med visshet om at lillebebi ikke levde lenger, så ble jeg lagt inn på sykehuset i går. Narkose og utskraping. De værste dagene i mitt liv.....Men: vi vil gjerne prøve igjen når jeg er klar, så kan hende jeg stikker innom her av og til. Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men klarer ikke systemet her å registrere mitt nye navn????? Jeg har jo ingen lillebebi i magen lenger....snufs.....noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette var ikke noe hyggelig å lese *stor klem*. Du får ta litt tid til å komme deg, også håper vi at vi ser deg her igjen om ikke altfor lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist, Alba. Mager trøst det enn er, så får du huske at dette er kroppens egen måte å rydde opp på. Mest sannsynlig var det noe galt m fosteret. Mistet min lille i uke 13 i vinter, og hadde en mens etter utskraping, og nå er jeg 7+4 igjen!:-)

Mist ikke motet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Vil så gjerne være positiv, men nå er alt så inderlig vondt. Har prøvd å endre nicknavnet mitt 2 ganger nå, men det gamle står her fortsatt. Salt i sårene..........snufs......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig trist... Vet hvordan du har det. Hadde MA i januar jeg også... Og tok det utrolig hardt.... :(((

 

MEn i dag fant jeg ut at jeg er gravid igjen, etter 2 pp...:)

 

Lykke til...:)

 

Trøsteklem fra meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...