Gå til innhold

Kan jeg være gravid? Takk for svar!!!!!!


Skjønnere enn skjønnest

Anbefalte innlegg

Vet jo at jeg kan det, men må bare får litt bekreftelse....... :))

 

Ble kanskje befruktet for 18 dager siden. Mensen har ikke kommet og jeg tør ikke teste.....ennå. Kan teoretisk sett få mensen i dag som er min 32 dag i syklusen. Har lange sykluser.

 

Noen spm:

 

Er det vanlig å få migrene/hodepine i starten av en graviditet?

Er det vanlig at mensen kan være forsinket? Har aldri vært det før, men dette er min første prøveperiode noensinne.

 

Håper på svar fra dere erfarne damer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan du vel. Du kan teste deg allerede den dagen du venter mens, så løp og kjøp tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså.... ja, mensen kan bli forsinket, selv for de som har veldig gjevne sykluser, det at du ikke vil at den skal komme kan forsinke den. For min del er mange symptomer på graviditet det samme som på mensen..

 

det sagt... hvis du sitter og lurer, kjøp en test, så kan du kanskje få slappet av litt...

 

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hodepine innemellom nå (fant ut i dag at jeg er gravid), og hadde hodepine når jeg var gravid før min MA i januar.. Så ja, tror hodepine kan være vanlig. Jeg visste heller ikke det før en veninne av sa at man kunne få det...

Ellers føler man seg jo sliten i kroppen og vondt i puppene og veldig trøtt om kvelden... Det er iallefall sånn jeg har det :)

 

Ta en test da vel....and let us know...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Det som er et dårlig tegn er at jeg pleier å ha migrene ca 1 uke før mens. Har hatt det nå i 3 dager. Kan få mensen i dag, 32 dager syklus. Håper selvfølgelig at det ikke er det!!!

 

Har svært ømme bryster, vært kvalm noen timer etter at jeg har spist, tisser mer enn vanlig, men nå altså den klassiske hodepinnen som jeg alltid får før mens. Venter nok noen dager til før jeg tester. Har allrede kjøpt inn CB digital. Der står det at man skal teste tidligst fra den dagen man forventer mensen.

 

Håper at hodepinen er et tegn på graviditet...:o))))!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om du har veldig ømme bryster er jo det også et tegn da...;)

Jeg håper migrenen og de ømme brystene antyder riktig...hihi.

 

Jeg fant som sagt ut at jeg var gravid i dag, nettop pga noen av de symptomene du har, pluss at jeg kjente de litt igjen fra sist jeg var gravid. Migrene og ømme bryster er verdt prisen assa...:)

Jeg blir gladere å gladere jo mer jeg tenker på at jeg skal ha barn jeg nå...tjihi! :)

 

Hvor gammel er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer!!!! Dette er min første prøveperiode noensinne. Er 33 år.

 

Vet du om det er større risiko for å får migrene/hodepine i begynnelsen av et svangerskap når man har migrene fra før?

 

Hadde du migrene tidligere?

 

Hvor mange uker er du på vei? Lykke til!!! Skulle ønske det var meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også migrene, men har ikke hatt noe "anfall" det på veldig lenge, om det er større risiko vet jeg ikke...:) Kanskje.

 

Ut i fra termin kalkulatoren er jeg 4 uker på vei..... Jeg er så nærvøs for at det skjærer seg denne gangen også da jeg var gravid i januar, men spira døde... Men jeg skal heller konsentrere meg om å tenke positivt...blir bare gladere og gladere av å tenke på det...

 

Ja, men tenk om det er du som er gravid da....:) Det hadde jo vært FLOTT!!! :) Ta en test a... Jeg blir jo nyskjerrig på dine veiene.

 

Har dere prøvd lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg er gravid er jeg 4+3 i dag!!! Dette er min første prøveperiode noensinne!!!! Så vet jo at jeg er heldig hvis vi får det til på første forsøk. Har målt eggløsningen min i et halvt år nå, men ville vente til det ble 2007 barn.

 

Og dere da? Har dere prøvd lenge?

 

Tar en test senest fredag morgen, vil selvsagt orientere deg da! Håper at jeg kan slå følge med deg! Og ja, kjempeviktig at du tenker positivt!!!! Det går nok veldig bra!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så spennende, jeg blir så engasjert jeg når andre også prøver å bli gravide og sånn...:) Nå bare bobler det inni meg av glede...

Klarer du å vente til fredag da? Jeg har sagt mange ganger at jeg skulle vente noen dager, men klarer det aldri...hehehe

 

Det begynte med at jeg ble gravid i desember, jeg gikk på p-piller og sånn da, men den satt fordet den lille spira... Så mistet jeg i en MA 23 januar, og etter at jeg mistet ble vi enige om at jeg ikke skulle begynne på prevensjon igjen og ta det som det kom....også kom det.

Samboer tør ikke glede seg enda, han sier bare å ikke tenke så mye på det i TILFELLE det ikke går bra igjen. Gutter kjenner det jo ikke på samme måte... Men jeg klarer ikke la vær å glede meg jeg. Tenke litt fremover. :)

 

Tenk om du er så heldig at den sitter på 1 forsøk da...:) fantastisk det da. Men om du ikke er det, så blir du det sikkert snart. Men jeg skal virkelig krysse fingre og tær og det som kan krysses. Kanskje du får januar barn sammen med meg...hihi :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Skjønn!

 

Er det du som har vært på inseminering hos Stork i Danmark?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...