Gå til innhold

Kan man merke at hodet fester seg, og i såfall hva er sympt.?

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 32 og har stikkinger i tissen, akkurat som om man har urinveisinfeksjon og man tisser nåler (Det er ikke når jeg er på do altså -kun en sammenligning) Det varer bare noen sekunder og så blir det borte. Har kjent det nå et par dager. Det kommer og går.

Er det hodet som presser?

Fortsetter under...

Det stikker her også og masse nedpress, men hodet var ikke festet sist kontroll uke 33, skal på kontroll i morra uke 35 så da får vi se, men jeg er andregangs så da trenger jo ikke hodet å være festet heller..... det er sikkert nok at babyen presser nedover slik at det stikker....

Jeg er førstegangs i uke 33 og har merket noe det samme, samtidig som jeg kjenner at bebisen ligger stort sett i samme stilling med litt romstering og sparking øverst i magen. Så på kontroll i dag så fant jordmor ut at hodet var nesten festet, hun kunne rugge litt på det!

Annonse

Jeg merket at hodet var langt nede og festet når bekkenløsningsplagene så godt som forsvant! Har fortsatt litt vond rygg, men mye mindre enn før og bekkenet kjennes mer stabilt! legen sa at det var vanlig fordi babyen er med på å stabilisere bekkenet nå. Hadde stikkinger i

jeg merket at han/hun festet seg ved at han/hun beveget seg i strekk i 1 time og 40 min..lurte på om den var stresset eller...? kjente stikkinger i blæra, akkurat som den gravet seg nedover:) Etterpå kjente jeg at han sparket på samme plasser som før men det var lenger ned på magen, det føltes lettere å puste og kjenner mer nedpress. Var hos lege to dager etter dette og fikk bekreftet at han hadde festet seg. Var 36,1 uker da han festet seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...