Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er født 06.06.74, pappan 26.07.71.

2barn fra før, født i 2002 og 2004.

Kan du se hva jeg venter? Har termin 13.12.06. Og lurer også om du kan se om jeg føder før, på eller over termin...

Håper noen kan svare meg på dette!

På forhånd tusen takk skal du ha:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4942326-kan-noen-sp%C3%A5-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan noen se om dette er det siste barnet jeg får? Isåfall, hvis jeg får flere når vil det skje, og hva vil jeg da få?

Ser fremtiden lys ut for meg og mine:-)

Tusen takk for svar. Skal komme tilbake om det stemmer når jeg finner det ut:-)

• 3 uker senere...

Du skrev at du ønsket at jeg skulle gi en tilbakemelding om det du spådde meg var riktig, og det ble det desverre ikke. Jeg mistet den lille spiren min på fredag. En MA, og lillegullet sluttet å vokse når det var rundt 6uker. Jeg skulle vært 11uker på søndag... Det var kjempe trist.

Kan du se om når jeg evntuellt skulle bli gravid igjen?

Annonse

Hei

Aller først vil eg sei at det var kjempevondt å høyre at du hadde mista den lille.Eg husker det var noko eg stussa over når eg spådde deg,men fekk ikkje skikkelig tak i det.Ikkje har ein vel helt lyst til å få tak i slike vonde ting.Ikkje vil ein skrive slikt heller om ein skulle sjå.

Men eg får opp at du blir gravid igjen i august,med ei lita jente.

Får opp at det då vil gå fint med deg,og den lille.At du vil bære ho fram,og at det er velskapt.At svangerskap,og fødsel vil gå fint.Kom veldig tydelig ja på det.Skal tenke masse på deg,og sende deg gode energier.Får opp at framtida ser lys ut no for deg ,og dine.Kom ikkje opp noko vondt eller vanskelig,berre dette vanlige kvardags"maset"som me alle har.No ønsker eg deg alt alt godt for framtida.Og eg håper inderlig at alt blir lettere framover enn det du har hatt det no.STOOOOOOOOR KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...