Gå til innhold

Til Louise og andre!

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Har ennå ikke fått mensen ennå. 18 dager etter eventuell befruktning. I dag 32 dager syklus, som er min lengste noensinne. Altså jeg kan få mensen idag. Orker ikke å teste ennå. Har bare CB digital og den er visst ikke sensitiv før IKM dagen tidligst. Har svært ømme bryster (noe jeg også har før mensen) og har vært litt kvalm og kjenne masse i høyre eggstokk. De siste dagene har jeg hatt skikkelig "mensen - hodepine", ikke noe godt tegn selvfølgelig. Pleier å få migrene en uke før mensen, så hvis den kommer så er den nok veldig forsinket.

Mensen har aldri vært forsinket før, men det er også min første prøveperiode, har blitt inseminert. Hva tror dere? Kan mensen være forsinket eller kan jeg være gravid? Skal teste på fredag hvis ikke mensen kommer. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4942301-til-louise-og-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du vet at du hadde eggløsning for 18 dager siden så kan du trygt teste nå.. CB sine tester forutsetter ikm ca.14 dager etter el,,, så du er såndan på overtid du ;0)

Håper tegnene dine er svangerskapstegn... si ifra når du evnt har testet!

Klem :0)

Takk for svar!!!! CB digital ligger hjemme og venter....., men jeg venter til fredag fordi jeg kan få mensen i dag. Har så lange sykluser. Og den sier at man ikke skal teste før tidligst når man forventer IKM. Det er den som sier "ikke gravid" eller "gravid".

Mensen kan jo dessverre også være forsinket.

Annonse

Jeg vet at med f.eks. høy temp i 18 dager er man gravid. Det er ikke like bombesikkert med andre metoder,, siden el da kan være forsinket uten at man vet det..Men du som er hele 18 dager etter el, kan godt teste nå.. Hvis du tør selvsagt, *ler*

Hvis du ikke har hatt så mange dager mellom el og ikm før OG vet at du hadde el for 18 dager siden,,, da tror jeg det er høy sannsynlighet for at du kan være gravid...

Si fra når du har testet,, enten det blir i dag eller senere,,, dette er spennende :0)

Da kan det hende at du ikke er gravid ja,.. eller du produserer hcg tregere enn noen.. og får ikke utslag enda..

Vet ikke helt åssen situasjon du er i.. Men det er bare temping og blodprøve som kan påvise el helt korrekt. En el test eller el slim osv kan bare vise at kroppen prøver på el, men en positiv el test eller masse el slim osv er ingen garanti for at el faktisk kommer... Så hvis du ikke vet 100% at el kom for 18 dager siden, så kan du ha fått en senere el,, og at det er derfor mensen din ikke er kommet enda.....

Hvis du er på 18 dagen etter el tror jeg mest sansynlig du er gravid skjønn...:)Hadde du tempet og hatt høy temp i 18 dager hadde du ganske sikkert vært gravid.Vet ikke hvorfor du ønsker å drøye testinga jeg,hadde jeg vært deg hadde jeg nok testa.Vi venter på resultatet skjønn...*finn frem testen til i morgen tidlig da*

Lykke til :)

Annonse

Jeg VET at jeg hadde EL for 18 dager siden. Har jo tatt eggløsningstest i ett halvt år snart, men aldri prøvd å bli gravid før nå. Min aller første prøveperiode. Så JA, positiv eggløsningstest hadde jeg fredag 14. april!!! Hva tror dere?

Tusen takk for all engasjement jenter!!!! Dere er supre!!! Nå er jeg faktisk ganske optimistisk. Vet ikke hvorfor jeg venter, jeg heller...;), men vil vel at alle muligheter for mensen skal være borte før test. Vil helst ikke bli skuffet eller noe. Har avtalt med kjæresten at vi skal teste sammen på fredag morgen.

Blir den negativ så kommer jeg ikke til å skjønne noen ting........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...