Gå til innhold

En positiv oppmuntrings tråd!


♡ Bella- nr2 i desember♡

Anbefalte innlegg

Har dere noe POSITIVT å komme med så legg det inn her!

Skriv noen oppmuntrende ord eller et lite dikt. Noe som gjør dagen litt bedre for de som er bekymret!

 

Jeg er selv blant de som ikke er spesielt bekymret, det føler jeg at jeg ikke har noen grunn til. Jeg bare går å gleder meg til dette skal gå ordentlig opp for meg! Og til at jeg får MAGE! :o)

 

Det er kanskje ikke sol i dag med det har blitt MAI! Det er Vår, det er deilig det!

 

Ha en strålende dag elle gravide kvinner/jenter der ute!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ingen som har noe positivt å komme med???

 

da får jeg si noe da, 1. kvalmen har begynt å forsvinne! Jippi! 2. jeg begynte på min 11. uke idag! 3. idag er det to uker til 17. mai!

4. Det regner ikke! 5. jeg skal bli mamma for første gang!

 

Sånn! der har jeg skrevet 5 positive ting!

Hversågod neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noe positivt å komme med....

Fant ut at jeg var gravid igjen i dag etter MA i januar....

Jeg sitter her og blir bare gladere og gladere jeg nå....JUHU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 uker på vei og skal på ultralyd i morra=)=)=)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest leelu23 *27.11.2006*

Jeg har noe positivt.

Vi har avklart ferien på jobb idag og jeg skal endelig få tre sammenhengende uker :-)

Siste i juli og 2 første i august!! DEILIG :-) og får de sammen med typa mi :-)

Jeg er 10 + 4 idag og begynner snart på den 12 og siste uka i 1 trimester..

Jeg bestilte ultralyd igår til 29 mai får å få vite kjønn :-)

Vi har fått ny fargeskriver på jobben - sånn at jeg kan skrive ut masse private bilder (hehe)

Ellers er det deilig vær ute og kjæresten jobber på nabobygget til kontoret der jeg sitter.. (han er murer)

:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*dytt* fordi vi trenger en positiv tråd! Og så er det så lite aktivitet her inne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola skinner, det er godt og varmt, vår, mmm- Hærlig! reiser til Syden om 8 timer! Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Regner med termin 2. Januar. Er ikke kvalm, har ingen smerter. Løper på do hele tiden, men det er helt greit. Gleder meg til varm solfylt helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOL SOL SOL! Det er Vår!! med sommertemperatur! deilig! og idag får vi kjøkkenet vårt fra IKEA! Jeg må dra tidlig fra jobb, for de skulle komme mellom 15.00 og 22.00, så da skal jeg sitte i sola på verandaen og sole meg mens jeg venter på kjøkkenet!

Elsker sommer!

Og kvalmen er helt borte! Buksene for trange, så jeg har en god unnskyldning til å daffe rundt i joggebukser hele dagen! Selv på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tråd!! :-)

 

Jeg har en veldig bra dag i dag. Er ikke kvalm, har FRI og det er strålende sommervær! - jeg må levere en oppgave i dag da, så jeg må jobbe litt, men skyndter jeg meg, så kan jeg suse ut og nyte solen.

Endelig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søstern min har termin om en uke! blir tante (igjen) når som helst! :)

gleder meg!

 

i dag er det nyyydelig vær! jeg skal snart gå å dusje og da skal kjæresten og kråkebolla på 7 og 1/2 måned ut og nyte været.

så skal vi til mamma og grille og koose oss. :)

 

ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jiiiiipppi!!! Var til ul idag, alt bra og ny termin....24 november. 11 uker og 2 dager....5 dager igjen til den magiske 12 ukers grensen:)

 

Flott vær er det også, og vi skal ha årets første grillmåltid..Kvalmen har begynt å avta.

Idag føler jeg meg som verdens lykkligste menneske:)

Ha en fin ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...