Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg bor i sandnes, er 29 år og samboeren er 32, har 2 gutter på 3 og 5 år så nå er det på tide med nr 3, gleder oss masse, dette er nr 1 for samboeren så for han blir det nok ekstra spesiet å få egne barn, har de 2 andre fra et tidligere ekteskap.

nei ble gravid med en gang jeg sluttet på pillen, men mistet det i uke 7, og det er 3 uker siden nå, aner jo ikkje når evt eggløsning kommer el hvor fort jeg blir gravid igjen, men håper det ikke tar for lang tid, tar vel kanskje litt tid for kroppen å komme tilbake til normalen etter noe slikt... men skal teste meg en gang neste uke tenkte jeg hvis ikke tante rød har kommet til da

Heisan.

Jeg er snart 25, er gift og har en skjønn liten gutt på snart et år.

Vi er i vår første prøveperiiode på å lage en lille søster/bror til sønnen vår. Ventet (antagelig) mensen neste fredag, så blir spennende å se.

Vi bor forresten på sørlandet

Er du prøver, eller gravid?

Annonse

Jeg har akkurat blitt 24 år og samboeren blir 25 år i år. Vi har en jente fra før på snart 2 år. Kuttet pillene etter nyttår, så vi er vel i 4 pp eller noe. Tar det litt som det kommer!!!

Vi er begge i full jobb, og jenta vår går i barnehage.

Gleder oss veldig til nr 2 nå!!! Skulle hatt tr i går, men hun har enda ikke kommet.... Venter med å teste til helgen (hvis hun ikke har kommet til da).

Annonse

Hei Liz!

Jeg er 21 og sambo er 24. Er i 2pp etter SA i begynnelsen av februar. Vi bor og jobber i Oslo. Har bodd her i et og et halvt år. Men morsomt, fordi jeg bodde i Hokksund tidligere jeg og!

Moro! Har du alltid bodd der?

Hei! Jeg er også ny her.. Har vært blindpassasjer en stund da, lest og lært masse, men syns det var på tide å få være med å stille spørsmål nå..

Er 26 år, bor i Oslo sammen med min forlovede. Gifter oss neste sommer. Er endelig ferdig etter 6 års utdannelse så har nettopp begynt å prøve. Er bare i min 2. pp (ikm i morgen...), men har allerede begynt å bli utålmodig.. klarer på merkelig vis å tenke på meg en haug med symptomer hver dag.. en liten gjesp er nok liksom.. så håper ikke dette tar aaaaaltfor lang tid for da kommer jeg sikkert til å bli gal.

Håper på å bli "nett-kjent" med noen greie folk i samme situasjon som jeg forhåpentligvis kan følge fra prøveperiode til svangerskap til fødsel.

Lykke til alle sammen!

Jeg er så å si ny her (men har smugtittet litt i det siste da). Jeg blir 30 til høsten og samboeren min er 31. Vi bor i Oslo og har ingen barn fra før. Begge har fast jobb. Jeg slutta på pillene for kun noen dager siden, så jeg håper jo da at TR er ferdig med sine besøk for en god stund (har ikke trua på at det skal klaffe på første forsøk, men man kan jo håpe - hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...