Gå til innhold

Vondt i lysken.. støl./Hold i underlivet noen som har det sån??

Anbefalte innlegg

Jeg har etter at jeg har gått mye og er sliten fått litt vondt i lysken .

eller etter at jeg har trent..

på begge sider.. liksom i beinet.. det er slitsomt å snu seg i senga og alt sånn.. huff av meg!!!

Også har jeg en tendens til å få hold nederst i underlivet på den ene siden hvis jeg går fort .. skønner ikke hvorfor.. så går det over når jeg stopper. noen som har det likt??

Det er vel ikke detta her som er BL?

Fortsetter under...

Hei!

Samme her! Er 17+5. I forbindelse med at babyen vokser flytter ting på seg inni magen og da kan man få sånne type ubehag sier legen min. Jeg har litt vondt i bekkenområdet også, så jeg prøver å ikke løfte så mye tungt.

Hei Barebarnematmedlitenmannimagen

Lenge siden sist. Håper alt går bra med deg og den lille. Her går alt bra, utenom at jeg begynner å bli litt sliten, se nedenfor. Heldigvis gav blødningene seg og alt har vært normalt siden. Fostervannsprøven som jeg skulle ta gikk kjempefint og babysen har normale kromosoner og er en gutt. Hjelp, gutt nr. 3. ):. Gleder meg masse.

Jeg har også smerter i lyskene nesten hele tiden. Noen ganger mer plagsomt enn andre, samt at det er skikkelig slitomt å snu seg i sengen. Var hos legen for 2 uker siden og hun mente at det var begynnende bekkenløsning. HUFF. Egentlig visste jeg det selv før legebesøket fordi jeg hadde det samme i forrige svangerskap, men da ble det ikke ille før i rundt 8 uker før termin, men denne gangen kom det 17 uker før. Dobbelt HUFF. Fikk henvisning til fysioterapeut (står på ca. 8 ukers venteliste) samt henvisning til bassengtrening som jeg allerede har rukket å være på 2 ganger. Kjempedeilig.

Uansett bør dere prøve å ta litt hensyn til det sånn at (hvis mulig) ikke blir værre.

Hei fra meg

Hei du!

Lenge siden sist ja.

Huff... det var ikke det jeg ønsket å høre dette her..

Håper det bare går over.. er spesielt ille etter å ha trent og gått turer.. men nå er jeg jo så godt i gang.. begynte trene forrige uke..og akuratt kommet i gang.. æsj altså... jeg nekter å gi meg nå.

Men det er akuratt som du beskriver det. problemer med å snu meg i senga etterpå.. også har jeg problemer med å bruke de nederste magemusklene nesten fordi det gjør vondt.. når jeg liksom snur meg i senga.

Har også sånne rare kramper i underlivet nesten .. eller ikke kramper men hold.. når jeg går fort.. også går det over..

merkelig.

Har ikke tid til å gå til legen nå altså..

uffa meg..

jaja.. det er vel ikke noe man kan gjøre med? Har vært hos fysioterapeut tidligere.. men nå har jeg kutta ut alt sånn siden jeg heller vil trene..

Nei.. vi får håper det går over?

Lykke til da til deg også..

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...