Gå til innhold

Jeg forbanner Quick Respons

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hmmm, kan vi ta med stripsene fra billigtester mens vi er i gang? De viser ALDRI positivt på meg! Dårlig gjort syns jeg. Nå viser riktignok ingen andre tester positivt heller, så.... Dumme tester, er det så vanskelig å gi meg en liten strek når jeg ber om det? Er fornøyd med en svak en, til og med, bare det kommer en strek!!!!! Grrrrrrr......

hehe, enig!!

Forbanner alle tester jeg..

skulle ønska dem kunne trekt tilbake alle gravi.tester fra apotekene slik at vi måtte til legen for å tatt urinprøve - som i gamle dager!!! Tenk hvor mye mer tiltak det hadde blitt? Og hvor mye penger vi ville spart?

jeg har og tatt QR test som har vist positivt,og tatt CB 4 dager senere som var negativ. dette har skjedd før. Blir så uendelig deprimert av slikt. Er i pp 17 nå,så nå synes jeg at jeg fortjener å bli gravid. Begynner å bli lei hele dritten. Gir snart opp.....

det var på ikm-dagen jeg tok testen, og nå er jeg gått over i 5.pp

Ble bare så veldig skuffa fordi jeg hadde skikkelig tro på det denne gangen... Men nå sees vi her inne ihvertfall en mnd til :)

Fikk du en skikkelig positiv test da? Jeg har fått svak, svak resultat med QR uten å være gravid. Syntes ihvertfall å skimte en rosa strek. Det var imidlertid ikke tvil når testene var positive. Krysset (CB) og streken (New Generation) kom opp umiddelbart (riktignok ett par dager over IKM)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...