Solstråle* Skrevet 3. mai 2006 #1 Del Skrevet 3. mai 2006 Guns`n roses konsert i Oslo spektrum 08. juli:-) Skal være vekke hele helgen og bare feste og shoppe og ligge på hotell! Blir nok fælt å være vekke fra Mathias Emil så lenge, selv om det gikk kjempefint sist. Synes nesten det blir verre jo eldre han blir og skjønner mer. Noen andre her som skal?? Dere som bor i Oslo, vet dere om et billig, greit hotell nær Karl Johan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 3. mai 2006 #2 Del Skrevet 3. mai 2006 Så moro! Det går nok bra med Mathias Emil. Gikk det fint forrige gang, går det fint nå. Du har Thon Hotel rett ved sentralstasjonen, det koster 750 kr for et dobbeltrom (2 pers). Hotel Continental koster litt mer... 1350kr i helga for 2 pers. Men går du inn her kan du få bra priser: www.hotellweb.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 3. mai 2006 #3 Del Skrevet 3. mai 2006 JESS!! Eg òg skal!! :-) :-) (men eg tørr berre vere vekk tysdag-torsdag eg då...og det blir det lengste eg har vore vekke...) Blir gøy på konsert, veit du...*mimre mimre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 3. mai 2006 #4 Del Skrevet 3. mai 2006 Oi så kjekt da. Høres kjempe kjekt ut - men eg har ikke hørt på guns... på 8-9år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 3. mai 2006 #5 Del Skrevet 3. mai 2006 Eg kjøpte faktisk remastring (elle kå da heite?) for 2-3 år sidan, 2 av cdane... Appatite og Use your ill2, og har høyrd ein del på dei :-) Men alle får jo hake slepp når eg seier eg skal på Guns n` konsert....ikkje akkurat det eg vert forbunde med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mai 2006 Takk kristin! Hotell weben var helt topp. Valget falt på best western bondeheimen. De hadde tilbud til 650 kr natten for dobbeltrom:-) Penger spart er mer penger til shopping:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 4. mai 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 4. mai 2006 Så gøy!! Vi skal på ekstrakonsert på lørdagen vi. Skal ikke være vekke fra tirsdag til søndag. Det er aaaalt for lenge... hehe... Guns`n er utrolig bra musikk, noe for alle, har ikke vært på en fest på dt jeg kan huske hvor det ikke har blitt spilt guns`n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smokie m/ nr 3. Skrevet 8. mai 2006 #8 Del Skrevet 8. mai 2006 Tykte du tok ei svært lang helg, ja ;-) Guns `n e fine musikk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 8. mai 2006 #9 Del Skrevet 8. mai 2006 Du får stikke innom i Drammen å hilse på, når du først er på disse trakter Solstråle*.... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. mai 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 8. mai 2006 Ja, sant! Tenkte på at det hadde vært kjekt å hatt et treff den helgen. Men Mathias Emil må nok bli igjen hjemme og da er det jo ikke det samme:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 8. mai 2006 #11 Del Skrevet 8. mai 2006 hehe, mannen din kan være stand in? Eller enda bedre, du tar med lillegutt, så kan han være her hos oss mens dere er på rockern....hmm, nei kanskje ikke. MEN er det futt på disse sidene når "babyene" våre fyller to år, da arrangerer vi felles toårsfest for alle på dertil egnet plass, ok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå