Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 Hvilken allergimedisin kan vi bruke egentlig...? Gruer meg til sola og pollenhelvete... Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #2 Skrevet 3. mai 2006 jeg lurer på det samme, så jeg ringte legekontoret mitt for å høre etter, men legen skulle ringe tilbake senere, for helsesekretæren ville ikke gi noe sikkert svar. Det er tydeligvis veldig begrenset hva en kan ta av allergi medisin både når en er gravid og ammer. Men hvis det blir forferdelig plagsomt, så må de jo bare kunne hjelpe oss med noe, ellers blir hverdagen uutholdelig. Jeg har selv begynt å merke det allerede. Det klør i øynene og jeg nyser hele tiden og nesa renner. Utrolig slitsomt og plagsomt.
Gjest Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Tror ikke det er noen allergimedisiner i tablettform du kan bruke, men enkelte nesesprayer kan man bruke dersom det er nesen som plager deg mest (allergisk rhinitt) eller det er øyedråper du kan forsøke dersom det er øynene ( Allergisk konjunktivitt)
Familien Flint. Skrevet 3. mai 2006 #4 Skrevet 3. mai 2006 Polaramin Prolungatum depottabletter er en av de "gode gamle" allergimedisinene som har lang fartstid. Legen gir deg en av de "gamle" medisinene når du er gravid eller ammer - de er jo utprøvd lengst. Ulempen med polaramin er at en blir såååååå trøtt! Men, for min del er det iallefall bedre å være trøtt enn å klø og grine meg i hjel - og være super -irritert i både kropp og sinn pga allergien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå