Gå til innhold

Skravletråd for ikm uke20 jentene!......

Anbefalte innlegg

Hadde EL i går, rimelig sikker på den, selv om jeg ikke har testet. :) Lang og lite stabil syklus enda, så jeg regner IKM til ca. 19. mai... Leeenge å vente!

Klaffer det ikke denne mnd. begynner jeg å teste neste mnd.

Fortsetter under...

Mandelstang:

Jeg har også lange og ustabile sykluser (7, 5 & 6 uker) etter pillestopp i okt.05. Valgte også å teste for å finne el. Veldig nyttig for min del siden jeg ikke ante når jeg hadde el. Jeg fikk tydelig utslag på el-testen 3 mai, og da bar det rett i seng den kvelden og kvelden etter :)

Jeg har ikm 17 mai. Håper på klaff for oss begge denne måneden, og selvsagt klaff for alle andre med ikm uke 20 også :D

Hei jenter!

Spennende å se hvordan det går med alle sammen. Jeg har vært borte noen dager men er nå kommet hjem igjen. Litt vanskelig å skulle "ha seg" når man er sammen med andre døgnet rundt, men vi fikk det da til på et vis :) Får fortsatt ikke fullt utslag på el-testen, men tør ikke å la vær å ha sex fordi. Håper den blir knall positiv i nærmeste framtid!

Lykke til alle sammen!

Ja det er lurt du bare fortsetter å ha sex. Her er nok av historier på bim om el tester som ikke gir utslag selv om de har el.

Loise, hvordan går det, har du hatt el enda?

Selv er jeg nervøs fordi jeg har søtte ute et par timer, deilig vær, men ble skikkelig kald rundt livet og nå har jeg menssmerter og vondt i korsrygg... las et sted at vi må holde oss varme når vi vil ha klaff, håper jeg ikke ødela sjangsene mine nå... Det var meg.

Lykke til med ventetiden da jenter!!

Du har sikkert ikke ødelagt sjansene dine Kirsty... folk blir da gravid i kalde strøk eller på steder der de går med lite klær.. Jeg krysser fingre for deg jeg..

Jippi jippi jippi jippi,,, nå fikk jeg positiv el test!!!!!! Godt og vel over en uke på overtid i forhold til hva den pleier,, men nå er all venting glemt,,, og el er tilgitt - jeg er bare så glad for at den ikke hoppet over denne syklusen jeg!!!!!!! Så nå skal det koses,, så får vi se, om el kommer i dag eller om 2 dager. Jeg har opplevd begge deler, men tempen min vil si ifra hvilke det ble,,,,

Masse gla klemmer fra Loise :0)

Annonse

Nå har jeg akkuratt tatt en el-test og test-streken var ikke sterkest, men ihvertfall sterkere enn den har vært tidligere og nå er jeg iallefall ikke redd for at det er en skyggestrek lengre, det var farge på den :)

Men, trodde jeg hadde 28 dagers sykluser og nå er jeg på dag 16 så det stemmer kanskje ikke allikevel... Hvor mange dager pleier dere å ta tester før den slår positivt ut?

Jeg begynte på dag 12, så dette er min fjerde testedag. Håper den blir knakandes positiv snart! Tror jeg har el smerter også, vondt i magen og litt "slimete" (sorry detaljene =))

Hva tror dere?

Lykke til alle sammen!

Jeg slenger meg på skravletråden her. Har mange tegn på EL, så alt er bare velstand foreløbig. Deilig vær! Slapper av og tenker på andre ting, det tror jeg er bra.

Jeg har IKM helt mot slutten av uke 20, rundt 21.mai.

Tenk om vi får positiv test uka etter, da har vi begge bursdag!

Det hadde vært helt fantastisk!

Så jeg har bare ett stort ønske til bursdagen min i år; EN ekstra strek.

Det kan da vel være noe av det minste en kan ønske seg, som samtidig er så kjempesvært....

Lykke til til alle sammen :)

Lykke til da dere to. Håper på positiv el tester og positive graviditets tester for dere begge. Jeg synes at vi ikm uke 20 jente bør lage tidenes største baby boom her på bim jeg. Uke 20 2006 skal huskes!!!! I alle tider!!! :-)

Det virker som at du nærmer deg el nå ønsker22 - 4pp...

Jeg var "slimete" og våt i 2 dager før testen ble positiv i dag.. Hadde litt el smerter i går..

I forhold til syklusen din er du nok bittelitt på overtid med el,, men så lenge den kommer, så spiller det jo ingen rolle om den bruker bittelitt tid.. Det er verst når den hopper over hele syklusen..

Jeg pleier å teste positiv innen 5 tester.. Men denne gangen kom el en uke på overtid,, så jeg har testet i over en uke nå.(9 tester).. Gått hardt ut over el test beholdningen min...*ler* Men nå er all venting glemt, for nå kommer el... jippi

Annonse

Mange lykkeønskninger til alle her i uke 20. Selv har jeg ikke merket noen flere symptomer og håpet daler, men men... Trenger jo ikke å ha symptomer så tidlig, så jeg trøster meg med deg. Selv er jeg egentlig ganske utålmodig (som dere ser av nick´et mitt). Fra mens til el-testing går jo relativt fort, men tiden fra el til mensen igjen synes jeg er forferdelig lang... Er sikkert ikke alene om det... Lurer på hvordan det er når vi en dag kanskje skal bli besteforeldre jeg, da kan man sikkert sjekke om det er en spire der mye tidligere enn vi får til, hehe...

Jaja, nok syting. I morgen er det mandag, og da er det bare én uke til IKM, så det nærmer seg :o) Håper vi lager BIM´s største babyboom ever!!!!!

jaja..mandag... da er det 9 dager til ikm, og 6 dager til jeg kansje kan teste...nedtellingen har begynt! Ellers så har jeg en kriblende og boblende følelse immi meg, og det iler liksom i underlivet. Håper at det er fordi det er noe på gang, og ikke bare at jeg er spent og gleder meg til neste uke... ellers ingen symptomer. Noen som har fått noen?

Jeg har bare el symptomer jeg.. *ler* Kjekt med noe i alle fall.. Fikk pos el test 2 dagen på rad nå,, og tempen var lav i dag.. så da kommer nok el enten i dag eller senest i morgen.. Håper den kommer i dag... :0)

Skjønner hva du mener nix nax, har ikm 17 mai og idag har jeg begynt å få ømme bryst :-) I tillegg så føler jeg meg kjempeglad og det føls ut som det skjer noe der nede... var ute en tur, og for første gang siden finværet kom (og jeg sluttet å drikke for positiv el test kom) hadde jeg ikke lyst på et glass hvitvin...merkelig...

Første gang jeg var gravid kom første symptomene på dag 24. Da var jeg ute og hadde ikke lyst på vin, tvang den i meg for selskapets skyld, var trøtt og ville gå å legge meg klokka 23.00. Ikke likt meg for jeg elsker vin og godt selskap. Da visste jeg ikke atn jeg var gravid, prøvde ikke så hardt og letet heller ikke etter symptomer. Så det er det første jeg kan huske av symptomer... nå er jeg på dag 22, så alt for tidlig. Derfor: bare innbildning. Har jo bare vårt 4 dager siden el, går inn i mon dag 5 nå.

Noen andre IKM 17mai med symptomer? Kansje hvis vi er flere så er det ikke innbildning hehe :-)

Nå har jeg telt litt på dagene her, og fikk el en dag tidligere denne syklusen i forhold til forrige, da var syklusen 32 dager. Så da har jeg 31 dagers syklus da. IKM 16 mai faktisk, en dag før. Jippi! En mindre dag å vente!! Nå har jeg fått luft i magen...symptom?

Hvilken dpo dag er du på Kirsty? (days past ovulation) Jeg fikk masse luft i magen på dag8 dpo da jeg var gravid sist... Da hadde jeg 6-7 dager igjen til ikm.Hadde lutealfase på 15 dager da... men jeg testet positivt på el test allerede på dag 10dpo (utolmodig.ja) hehe

Spennende med deg!! Klem :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...