Gå til innhold

Skravletråd for ikm uke20 jentene!......

Anbefalte innlegg

Starter en skravletråd for oss også,, det er jo så kjekt å følge med på hverandre...

Jeg har fått sterk (men negativ) el test i dag. Noe er på gang. Jeg tok el testen i dag morges, så jeg skal ta en til i ettermiddag, og se om den blir sterkere/positiv.. Håper el kommer snart.. Hvis den kommer i morgen får jeg ikm på 17mai.. Hurra,, kanskje jeg får dobbelt grunn til å feire den dagen?!!! Lov å håpe....

Klem til alle med-ventende-jenter her på BIM...:0)

Fortsetter under...

Hei **rutha*

Så gøyt da!!!! Det er alltid kjekt å teste positivt på noe,,, da er det bare å stå på i dag for dere.... hihi..Lykke til videre i venting på ikm.. Vi snakkes sikkert igjen på denne tråden.. venting er kjedelig nemlig... *ler*

Klem :0)

Annonse

Jeg begynte første dag med el-tester idag, men den var skikkelig negativ gitt, ikke en antydning til strek en gang. Men, det er vel kanskje litt tidlig, er kun på dag 12. Tror jeg kommer til å ha ikm rundt helgen 20 mai, og da skal vi i et bryllup og jeg håper selvfølgelig jeg kan feire mer enn det lykkelige paret den dagen :)

Håper vi blir gravide hele gjengen denne pp!

Var egentlig veldig klar for å ha fiiiin gravidmage i sommer jeg, men det spørs vel nå... Synes vel ikke så fort på oss ferskinger i gamet :)

*ler*(alltid kjekt å teste positivt på noe) I 1.pp tok jeg nok bortimot 5 graviditets tester, og alle FØR ikm! Kjempe teit, men ble så revet med av alle som skrev inn her, hadde alle symptomene. Bare tull vet du;) Vi har ingen barn fra før, så alt er veldig nytt.Lurer på hva jeg skulle gjort uten dere på BIM, har jo lært såå me her. Du har skikkelig greie på temping osv skjønner jeg, alle roper etter deg her:)

Skikkelig koselig å være her, ekstra fint under den forhatte ventingen:)

klem

Er der noen med mye el-testing erfaring her? Louise f.eks :)

Jeg har aldri brukt det før og begynte som sagt i dag på dag 12, har sykluser på 28-29 dager. Er det vanlig at den er helt negativ (uten test-strek) de første dagene og er det sånn at begge strekene skal være like sterke når den er positiv? Og, er det helst morgenurin man skal bruke på de og?

Klem

Jeg må vel melde meg på her, selv om jeg ikke er helt sikker på IKM. Forrige syklus (første etter pilleslutt) var på 32 dager, dersom denne også blir det, har jeg IKM 17. mai. Hurra!! Har ikke testet for EL, tenkte jeg skulle vente til utpå sommeren før jeg begynner med sånt. Men hvor sannsynlig er det at man har stabile sykluser, men allikevel ikke EL? Ved tidligere pille-pauser har jeg hatt syklus på 28-31 dager, som vel er relativt stabilt..?

Koooos dere masse denne uka da, jenter! :o)

Hei ønsker22

Hvis man tester veldig tidlig er teststreken veldig svak..eller ikke tilstede. Noen har stigende farge på teststreken når det nærmer seg el, andre har mere plutselig positiv test.. SÅ man må bare bli kjent med åssen din egen syklus fungerer med el tester...

Lykke til!

Ja, positiv test er enten to like sterke streker, eller at teststreken er sterkest..

Noen får ikke helt positiv test, men har el likevel.. Hvis man blir veldig usikker på el testene man skal tolke så kan man kjøpe digitale el tester. CB har en sånn test, som viser et egg i displayet når man har el eller ikke noe egg hvis testen er negativ...

Klem

Annonse

Slenger meg på her jeg også. Hadde positiv el test idag, Hurra!!! Så hadde oss en kosestund og jeg lå i en og en halv time etterpå, håper det holder. Skal teste imorra også, se om den er positiv enda. Når den er blitt negativ kan jeg telle dager frem til ikm, tror det er 17 mai, men kan skje 16... får vente å se :-)

Ja da nærmer det seg for din del...spennende !!!

Har hatt litt mindre EL-symptomer et par dager, men i dag kom dem tilbake for fullt. Og jammen i meg så har jeg litt EL-slim, juhu!

Kom nettopp hjem etter å ha vært borte på kurs, så her er det ingen tvil om hva som skal skje i kveld :)

Lykke til Loise og dere andre!

Hei jenter.

Jeg har EL i morgen. (i følge mens da). Men jo så dumt at sambo jobber seint denne uka. i går natt var han ikke hjemme før kl 03.00 og da sov jeg godt. men håper på at han kommer snart hjem nå. Han sa han hadde ca 1 time igjen så jeg klarer vel å holde meg oppe til da, hvis noen her holder meg med selskap. hehe.

Så er jo bare å håpe på no sengekos når han kommer hjem. Er jo i 6pp nå så hadde jo vært deili om vi fikk til en liten spire denne pp.

Lykke til dere andre.

Klemmer fra meg!!! =)

Nå gir jeg opp,,,,(har el testet i en uke nå)

Jeg testet nesten positivt på el test torsdag for en uke siden, hadde el slim og full pakke.. Men testene ble aldri helt positive og tempen gikk aldri opp, så jeg har ikke hatt el.. Jeg fikk el slimet tilbake nå,, og el testen i går begynte å bli litt sterk - og i dag var den helt negativ og kjempesvak.. grrr.. Er det ikke typisk at når jeg endelig blir prøver så skal el tulle seg????

Det er i alle fall BRA at jeg temper,, for ellers hadde jeg nok gått rundt i den tro at el var forrige torsdag.. Og da ville jeg ventet forgjeves på mensen om en liten uke.. Og jeg ville svidd av masse graviditetstester og ergret meg over at jeg ikke fikk mensen og ikke fikk positive graviditetstester..

Så temping skal jeg aldri slutte med så lenge jeg er prøver, det er sikkert og visst!! Jeg sparer penger på temping,,, iog med at jeg ikke bruker så masse unødvendige gravidtetstester da...

Krysser fingre for dere andre jenter i ikmUke20... Og jeg skal si ifra hvis ting endrer seg.. men foreløpig ser det ut som at jeg "forlater" ikm20 uken...

Klem :0)

Hei hei!

Jeg får vel slenge meg på her jeg også... Venter mensen 15. mai. Brukte EL-tester, to negative før den tredje plutselig ble kjempesterk positiv. Prøvde å ha oss som noen andre kaniner, selv om det ikke er lett når man jobber, har et barn fra før og besøk som kommer litt ubeleilig, hehe... Kan ikke godt jage ut folk heller, hehe... Håper og håper, samtidig som jeg prøver å ikke tenke på det. Er jo så lenge til IKM, men det er vanskelig å få det ut av hodet... Har ingen symptomer heller, men de trenger jo ikke å komme enda da. Godt jeg har noen å syte og klage til i venteperioden, godt vi er flere i samme båt :o)

Blir spennende å se hvordan det går med oss, vi får holde hverandre oppdatert og prøve å være optimister, hehe...

Kos! (er vel inne i 24 pp eller noe vi da (vi har prøvd i to år))

Hei Loise!

EL kan jo komme i rekordfart, EL-slim er jo uansett et godt tegn! Jeg er inne i min andre EL-prøving denne syklusen, og i dag datt temperaturen veldig lavt så jeg håper!!!! Lykke til med din EL!

Noen som merker noenting? I går kveld og i dag har jeg hatt litt vondt i brystene. Akkurat som melkespreng når jeg ammet vårt første barn... Veit ikke om dette kan være noe tegn på at jeg er gravid, men det er jo lov å håpe. Synes dagene går så tregt, vil bare at det skal bli uke 20 slik at jeg får svar i hvertfall, men slik er det vel for oss alle. Blir megamisunnelig når jeg leser alle med positiv graviditetstest, samtidig som jeg unner dem alle det og ønsker dem alt godt! Håper det snart er vår tur :o)

Åååå.. dipp i tempen høres bra ut mar79 -4.pp... Jeg krysser fingre for deg.... Jeg håper at jeg får til el også,, i dag er jeg veldig "våt", så jeg har jo et lite håp om at kroppen skal få til noe...

Si ifra hvis du får el snart da!! :0)

Hei Tålmodighet er noe herk 24 pp

Jeg unner deg virkelig en positiv test nå,, den som venter på noe godt... og du har sannelig ventet....

"Melkespreng" er jo et godt tegn før ikm... Tenk om det har blitt klaff??!!! Det hadde jo vært fantastisk! :0)

Jeg håper og håper med deg.... Klem :0)

Si ifra når du kjenner noe mere... ;0)

Nå er jeg spent nå!!! Hadde positiv test i forgårs og igår, så vi hadde sex baåde i forgårs og igår. Tok en ny test igår kveld ved 21-tiden, to timer etter sex og den var fremdeles positiv. Så testet jeg igjen klokken 02.30 inatt, og da var den negativ. Så da har jeg vel hatt el da :-) Og da skulle vi ha truffet fint. Så nå er det bare å vente. Har helt angst for å gjøre noe galt. Er en skikkelig fin dag ute, har lyst å gå en laaang tur men vet ikke om jeg tør å røre på meg... ligger på sofaen... tenker positive festetanker. Fest deg da lille spire... vil bli mamma og jeg venter sånn med lengsel... tror jeg tar det litt rolig jeg nå, ihvertfall frem til IKM, så får jeg ta det deretter. Hadde ikke turt å trimme før

2.trimester uansett siden jeg har en tendens til å miste... Kansje jeg kan rusle sakte en liten tur da... :-) Det er sikkett bare bra med frisk luft og sol...

Jeg har ikm 17 mai. Kjenner egentlig ingenting, utenom såre brystvorter. Ikke hele vorten, kun knoppen på en måte.

Men aner ikke om dette er tilfeldig da...

Håper på en liten spire i magen på selveste nasjonaldagen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...