Gå til innhold

August: Flere som snart skal inn i tredje trimester?


Lindamor og Oliver

Anbefalte innlegg

Ikke lenge igjen nå; )

Siste innspurt..3mnd...wow..plutselig begynte tiden å gå litt fortere.Søndag går jeg inn i siste trimester.

Det er rart hvor mange tanker som surrer i hodet når fødselen "nærmer" seg.Jeg for min del gruer meg ikke,hadde en flott fødsel sist,håper jeg er like heldig denne gangen.Det beste tipset jeg kan gi er å huske pustingen..rolig inn nesen og ut munnen.Ikke kjemp imot,bare konsentrer deg om å puste.Kroppen ordner resten og den vil gi beskjed til deg når du må presse.Ikke få panikk,underlivet ditt vil ikke sprenge, selv om det kan føles slik.Stol på deg selv,tenk på alle de kvinnene som har født opp gjennom tidene; )

Det er selfølgelig forskjell på fødende kvinner,noen kan dessverre bli plaget med div. men de aller fleste vil nok få en normal fødsel.

 

Lykke til på ferden jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke mer enn 2 uker til så kommer jeg etter...utrolig hvor fort det går nå.

Gruer meg heller ikke til fødsel hadde en ok fødsel sist.

Vi er skapt for å føde og om man stoler på kroppen går det greit.

Lykke til på ferden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst bare en uke til jeg er i uke 29 her på BIM fortere enn jeg trodde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det når det står 29 på vår side at vi bykser over? i så fall er det bare 1 uke og 2 dager til jeg kommer dit også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei; )

 

Vi bytter over når vi er 28+1,for da er vi over i vår 29 uke.

 

Yes,yes!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet uke i dag, jeg (til uke 28) og var skråsikker på at jeg nå tilhørte 3. trimester.. Men akk.. : ( Har nok enda en uke igjen.. Synes faktisk at det har begynt å gå litt seint jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og skifta til uke 28 i dag, så da er det bare 7 dager igjen! Har hele tida synes at tida har gått så fort, fram til for et par uker siden. Nå går det så saaakteeee.... Må innrømme at jeg allerede er ganske lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble usikker nå. utfra det du sier skal det stå 28+1, utfra det de under sier skal det stå 29. ikke vet nå jeg når jeg skal bykse over da,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt usikker selv men det står jo fra uke 29 på tredje trimester og når du er 28+1 så er du jo over i din 29 uke.Skulle tro det var rett? Kanskje jeg ikke har rett?

Eller? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje vi bare må vente til det står 29 da? men trodde egentlig det var delt inn i 3, slik at når det er 3 månder igjen så går man inn i 3 trimester. og når man kommer til 28+1 så er det jo 3 månder til termin. ikke lett det her med telling og greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...