Gå til innhold

Oktober: Min første mammabukse :)


Amelia*Okt06+juni09*

Anbefalte innlegg

I går satt jeg på jobb hele dagen og hadde litt vondt i magen fordi buksene mine strammet....og når jeg tenkte meg om så har det vel skjedd et par ganger nå. Nå er det jo rett og slett ikke så veldig mye vits i å plages med trange bukser egentlig, så etter jobb gikk jeg på Lindex og kjøpte mine første gravidbukser :)

Var også innom H&M og kjøpte et par plagg der (men usj for et dårlig utvalg...)

Så i dag kjennes ting mye bedre!

Er 14+4 i dag og magen har begynt å poppe ut ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Foreløbig har jeg bare utvida buksene mine med strikk i stedet for å kneppe de igjen. Får helt angst av tanken på mammaklær etter å ha titta på utvalget enkelte steder...Olabukser med en halvmeter lue-stoff øverst...*grøss* hvor finnes gravidbukser som faktisk ser ut som...vel..bukser..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jøss jeg er helt sjokkert over hvor dølt utvalget var. Jeg fant en svart linbukse på Lindex med bare 10 cm strikkliv på som faktisk ser ut som en helt vanlig bukse...men ellers så jeg ingenting av bukser som jeg var det minste fristet til å kjøpe.

Har bestilt et par fra www.mammahuset.no, men det koster jo straks litt mer da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Stavanger i helgen. Der kjøpte jeg en mammabukse på Polarn o Pyret. Der hadde de tre typer vanlig, kule olabukser med elastisk stoff i livet, to av dem med kort elastisk stoff og en med langt som kan brettes ned i starten. Min kostet 595, og var som en vanlig olabukse ift. de på H&M som jeg synes ser litt hjemmesydd ut m kjipe lommer og tynt stoff... Bare et tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Har vært innom H&M et par ganger og tittet, og funnet ut at de har endel bukser på "ungdomsavdelinga" som fint går an å bruke som mamma-bukser. Dessuten er det sommerkolleksjonene også, så man kan se litt trendy ut når man er gravid også.. thiih. Buksene har ihvertfall strikk/snøring i livet og er veldig gode og myke å ha på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...