Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei kjære venn=)

Lenge siden nå. Har sett at du ikke har vært så aktiv her inne i det siste, men jeg regner med at alt er bra likevel. Håper da det=)

Hvordan er det med deg, mann og barn?

Jeg har begynt å lese skikkelig til eksamen nå. Den siste er 23.mai, og tenk etterpå skal jeg bare være hjemme i 1 år og 3mnd uten å ta i en skolebok! Jeg håper jeg får tid til å lese mange andre gode bøker. Jeg har ikke lest skikkelig på lenge, fordi jeg heller må lese faglitteratur. Gleder meg til permisjonen.

Her er alt som det skal være. Den lille i magen kjenner jeg mer og mer til, og Lisa sier fler og fler ord. Hun er så søt, jeg har av og til lyst til å spise henne opp=) Geir begynner snart i ny jobb han vet du. Skal bli deilig, for nå er han så lei av den gamle stakkars.

Nei, nå sover Lisa, så jeg tror jeg skal legge hodet på puta en liten stund jeg også. Hvis jeg er trett når jeg skal lese, så husker jeg ingenting. Renathe kommer for å passe Lisa mens jeg skal begrave nesen i en bok om tekster i skolen. Huff...

Håper alt står bra til. Jeg har savnet deg=)

Klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann kjære deg!

Ååå...som jeg å har savnet deg!!! Og det er sant som du sier...jeg har ikke vært så veldig aktiv her inne den siste uken - har rett og slett ikke blitt tid til det - desverre! Men her er jeg igjen...og det var godt å høre fra deg å igjen, kjære Elin =)

Alt er bra med oss alle 4 =) Elias er frisk og rask og prater å som en foss. Det er liksom ikke den ting han ikke får med seg og må snakke om - det er som du sier - har kyst å spise ham opp. Når han sitter i barnestolen sin og spiser kveldsmat (foran TVèn - er jeg dårlig mor eller?) setter jeg meg bak ham i lenestolen og koser med ørene hans =) Når jeg nusser på dem, sier han "mer" - hvor deilig er det da. Så der sitter han og spiser brød, mens jeg holder på å spise opp ørene hans. Snakk om å være betatt av sønnen sin!!!

Lille Emma (hvis jeg tør å tro at det er det da???) har det også bra. merker at ho blir større - her i går kveld kjente jeg liksom at det spraka på begge sidene av magen samtidig!!! Det vil si at ho er blitt ganske lang altså - ca 28 cm snart!!! Ååå...det er så deilig! Jeg har det fint - er fortsatt i fin form - ikke noe å klage på egentlig bortsett fra halsbrannen!!! Ååå...det er ekkelt altså. Men nå har jeg Gaviscon - og det er vidundermedisin! Jeg har i går og i dag hatt en del mensmurringer - men har vel i grunnen funnet ut at det nok er livmoren som strekker litt på seg igjen. kan jo liksom ikke være noe annet i og med at jeg kjenner lillesnuppa veldig godt og alt virker bra ellers? Hva tror du?

Nei, nå får du lese litt til til eksamen din - er jo ikke lenge til 23. mai egentlig. Vi snakkes om ikke så lenge, forhåpentligvis!!!

Masse klemmer til deg, gode BIMvennen min fra Therese =)

Skrevet

Så deilig at han er en liten kosegutt da=) Vi får som regel kose masse med Lisa også, men det blir jo litt mye når vi elsker henne så høyt, så det hender hun stikker av=) Ikke rart, for hun får MASSE kos. Men jeg tror det er viktig å vise kjærlighet. Da blir de trygge på at de er elsket. Så får vi heller gi dem fred når det blir for mye=) Jeg er også helt oppslugt i Lisa. Det er nesten som jeg lurer på om det blir likt med nr2. Det blir vel deilig for disse store å få en liten til å avlaste all kosingen skal du se=)

Jeg tror ikke du trenger være bekymret for murringene. Jeg har de også av og til. Jeg vet jo at livmoren fremdeles vokser, så det er nok det vi kjenner. Jeg merket også at det var liv to steder i magen samtidig. Det er så mekelig å se for seg en stor baby inni der. Jeg lurer sånn på hvem han er. Gleder meg til å bli kjent med ham!!

Ikke tror jeg du trenger være i tvil om at det er en jente heller. Utstyret nå tildags er så godt, at de som regel vet hva de ser. men dette har jeg jo sagt til deg før=) Bare kall henne Emma du.

Jeg har forresten nettopp fått vite at en venninne til skal ha baby. Hun har termin 28.oktober. Det som er så trist er at det er hun som er gift med en amerikaner. De flytter tilbake til usa i juli, så vi får ikke bli kjent med den lille=( Hun skal også kalle babyen Emma hvis det er jente. De leiter etter pene navn som uttales likt på både norsk og engelsk. Jeg syns Emma er nydelig=)

Jeg var jo å besøkte hun venninnen min som fikk en liten jente for en uke siden. Sa jeg det? Uansett så ble jeg helt syk av å være på sykehuset å se lille Sofie. Det så utrolig kjekt ut å få baby, så hvis ikke jeg allerede hadde hatt en liten i magen, hadde jeg nok kjørt rett hjem til Geir for å lage en=)

Nei, det er ikke lenge til 23.mai, så jeg må få lese. Renathe var akkurat her. Hun skulle ta med seg Lisa til kvadrat for å spise lunsj, også skulle de kjøpe litt leker Renathe kunne ha i leiligheten sin når unger kommer på besøk. Regner med Lisa kommer til å storkose seg. Hun elsker tante Renathe=)

Vi snakkes snart igjen kjære vennen min.

Klemmer fra Elin og Jonas

Skrevet

Heisann igjen!

Jeg skrøt så at Elias hadde holdt seg frisk en god stund sist - men nå er han skikkelig forkjøla igjen. Ligger inne i senga si og sover, men hoster sikkert hvert halve minutt, stakkar =( Ikke no gøy! Men han sover jo da - så det er jo bra! Off...

Vi var på IKEA i går og brant 20 000 glatt!!! I dag skal det monteres seksjon i stua, og innredning til vaskerommet =) Gleder meg såååå! Også skal Elias få ny stor seng med stjernelampe over =) Gleder meg til å se åssen han reagerer på det!

Nei, jeg hadde ikke så mye tid nå! Skal prøve å få rydda litt ut av IKEAposene før han våkner igjen!

Klemmer til deg, min gode venn - og en liten kos til lille Jonas å =)

Skrevet

Stakkars lille gutten din! Håper han blir oppmuntret av ny stor seng akkurat sånn som de store guttene har! Du må fortelle meg hvordan det går å legge ham i den. Jeg er veldig spent=)

20 000kr ja, ikke akkurat småpenger. I alle fall ikke her i huset=) Det høres gøy ut! Hva het seksjonen dere kjøpte da? Jeg husker ikke hva vår heter, men den er i eik og et skap har glassdør mens det andre bare har huller. Det er en sånn vi kan sette sammen akkurat hvordan vi vil. Veldig billig og veldig pen=)

Ikveld skal vi ha besøk av han kammeraten til Geir og den lille sønnen. Faktisk begge sønnene. Han har en annen sønn fra et annet forhold også. Denne sønnen bor hos moren men er hos faren annenhver helg og i ferier. De kommer til oss alle sammen, og vi skal servere pizza til idol. Det blir koselig=)

På søndag skal vi i konfirmasjon til lillebroren min. Huff. Jeg trodde jeg kunne ha en kjole jeg hadde i bryllupet til noen venner da jeg ventet Lisa. Jeg var 7mnd på vei da jeg brukte den, men nå passet den ikke=( Jeg har fpr store bryster så det tyter ut over kjolen. Ikke noe vakkert syn, det kan jeg love deg. Så jeg må en tur til kvadrat idag. Jeg kommer til å stå i kø i mange timer når jeg skal hjem igjen, for alle landets russ har jo inntatt ålgård denne helgen. =( Bare jeg rekker å lage pizza før gjestene kommer, så får jeg være fornøyd.

Nå kom Geir hjem, så jeg må legge bort denne her. Vi må handle inn til helgen.

Håper dere får en fin helg kjære vennen min. Og Jonas hilser til Emma.

Klemmer fra Elin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...