Gå til innhold

We det vanlig å ha gravidlignende symptomer det første året etter graviditet?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg er gravid hele tiden jeg. Er kvalm, svimmel, mensmurringer, oppblåst i magen, hormonell, såre og ømme pupper, trøtt, glemsk og tankefull, blør i tannkjøttet, får lettere og lengre orgasmer, orker ikke paprika, og sikkert noen flere ting som jeg ikke kommer på akkurat nå.

De første tre-fire mnd etter fødsel var det ikke sånn, men de tre mnd som har gått siden da har symptomene bare blitt fler og fler. Når jeg skriver dette tenker jeg at jeg må være gravid, men har tatt fire tester som alle har vært negative. Synes jeg ser så mange som tror de er gravide her inne så da tenker jeg kanskje det er litt sånn at amming osv gjør at man føler seg gravid???

Hadde forresten første og eneste mens for 6 uker siden og har kobberspiral så er vel ikke veldig sannsynlig at jeg har blitt gravid med spiral og at testene alle har vist feil resultat, men rart er det likevel. Kanskje det er innbilt svangerskap.....Hehe.

Fortsetter under...

Ditta lura eg og p... har nemli hatt litt symtom eg og.... vil ikke være gravid... men også har eg tatt to testa... en positiv og en begativ... den negavtive sist... so vetsj heilt eg...

Gravi tester kan visst bare vise falsk positiv hvis man går på spes medisiner som påvirker hormonbalansen i kroppen, så med mindre du går på sjeldne medisiner så er du nok gravid hvis du har testet positivt.....

Annonse

kanskje det er et *mammatrorhunergravidpånypanikk-synrom*?

Jeg har også en merkelig følelse, men tok en test for noen uker siden og den var blank gitt. men nå så er det en type drikke som jeg elsker til vanlig, som gjør at jeg kaldsvaetter av den.

Men virker litt som et syndrom da;-)

Jeg har symptomer hele tiden... Og nå er det faktisk gått så langt at jeg skal ut å kjøpe meg en test i dag.

Så er veldig spent :)

Minsten er bare 7 mnd, ¨då det hadde blitt veldig tett, men får jeg en positiv test blir jeg kjempeglad og kommer til å glede meg veldig til januar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...