Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ho smiler masse hver dag

ler hjertelig, med lyyd

har snudd seg fra rygg til mage

tar etter ting, å leker med babygymmen

gråter med tårer

holder hodet selv, å kan ligge på albuene å holde overkroppen oppe

kan vel være fordi hun er våken så si hele dagen, sover en lur på 3 timer, ellers er hun våken fra 7 til 20.00

hun er 2mnd gammel

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4941206-e-jenta-mi-tidlig-ute/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

stakkar Hi for skylda for alt..

men va nok ikke ho... regna med at æ fikk kritikk for å skrive det, "at mitt barn, er bedre enn ditt liksom" er førstegangs å aner egentlig ikke.. men hører andre sir at ho e tidlig ute, bakdelen e vel at æ har ei jenta som e myyyyye våken. mens andre mødre kan gå på kafe å babyen ligger å sover, så sitter æ bestandig med min på fange..

men sorry at æ spurte liksom..

Min gjordre det samme som din på den alderen(har hatt tårer helt siden fødselen og holdt hodet selv hele tiden) og de på helsestasjonen sa at hun var veldig sterk og tidlig ute. Det sier de fortsatt nå ved 7 mnd.

Så jeg vil si at din er tidlig ute.

Annonse

Babyen din er veldig tidlig ute,å jeg blir ikke sur selv om mi ikke er det,slik noen her tydeligvis ble.

gøy å høre synes nå jeg.mi er to mnd i dag,smiler masse,ler med lyd og løfter hode uten å vingle,men snur seg ikke og tar ikke tak i noe bevisst enda

Hei hei. Vil tro hun er ganske tidlig på en del ting her ja.. Datteren min gjorde alle de tingene utenom å le med lyd, og rulle fra rygg til mage. Hun er tre og en halv mnd nå og har nettopp begynt å rulle. Hun ler ikke skikkelig enda, men hun prøver, høres mer ut som hoste egentlig.. hehe;D

Hei.

Hun er nok ganske tidlig ute på en del ting ja:) Barn er jo så forskjellige, og utvikler seg så forskjellig. Så det er dumt at noen virker å ta seg nær av det. De utviker seg i rykk og napp. Noen kan først være tidlig ute med noe, mens senere være litt senere enn gjennomsnittet. Er ingenting galt med det:) Tror nok det har sammenheng med at pia di har vært mye våken på dagtid ja. Guttn min var også det de første 2 1/2 mnd. og var også tidlig ute med ting på den tiden:)

Synes det høres ut som jenta di er tidlig ute. Gutten min er 2 1/2 mnd, og han er i ferd med å lære seg en del av de tingene du skriver at jenta di kan (som å snu seg rundt, le o.l.). Og til dere som kritiserer HI: Hva så om man skryter litt av barnet sitt, vi er da alle stolte av barna våre. Synes det er gøy å lese om hva andre babyer kan og ikke kan jeg, uavhengig om de er tidligere eller senere ute enn gutten min. Kos deg med jenta di du HI, synes du har all grunn til å være stolt av henne :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...