Gå til innhold

Hadde EL i helgen.Mye(!!)hvit utflod nå.-Noen med lignende erfaring?

Anbefalte innlegg

Hei;

hadde altså el i helgen.Fra i går morges begynte det å komme svært mye hvit,helt luktfri utflod.MYE.

Det er nok ikke uvi eller noe slikt.Det er helt normalt ellers.Ikke vondt for å tisse.Helt fint med sex.-altså ellers helt normalt.

Jeg har vært i gjennom mange pp allerede,så jeg har sluttet å lete frem symptomer.Men dette var såvidt spesielt at jeg fant ut at jeg måtte legge inn et spørsmål om dette.

Er det noen som har hatt det slik?

Veldig glad for svar:=)

Fortsetter under...

Hadde også el i helgen og har endel hvit utflod. Ikke så veldig mye men endel. Det stikker i brystene og i sidene, og det murrer endel i magen. Håper det kan være ett tegn da:-)

Har du stikkninger i brystene og sidene`?

Hei:)

Du har det du også?Håper det endelig er noe som kan føre til noe...håpe.

Jeg fikk stikkinger allerede fra mandag.På morgenen i dag våknet jeg tidligere av at det kom jevne stikk i magen under navlen.Jeg tenkte at "kanskje det har slått til denne pp'n:)".Men jeg synes jo det er VELDIG tidlig da,så jeg er litt skeptisk.

Ser at du har stikkinger i puppene,men det har ikke jeg.

Har du prøvet lenge?

Så rart da. Ja jeg kjente også stikk allerede mandagen..... Igår stakk det veldig i brystene men jeg er ikke øm. Syntes også det er tidlig men tror faktisk det kan være noe jeg. Har 5pp og har ikke følt det slik som dette før.....

Når har du ikm?

Jeg har ikm den 15.,så det er jo laaang tid til.

Hvilken dag har du?

Da har vi prøvet like lenge faktisk.Er i min 5pp jeg og.

Jeg vet jeg har sagt til mannen min at "slik har jeg IKKE følt det før",og så er TR kommet allikevel..he-he...

Men dette er annerledes.Når vi begge har flere pp bak oss,så er man litt mindre lettlurt etterhvert,får vi håpe..:)

Det hadde jo vært helt supert om marginene kunne være på vår side denne måneden-ca.20% mulighet for det i allefall:)))

Annonse

Hei Wish!

Så koselig da OG morsomt at vi har ikm samme dag=)

Ja,her er det veldig mye info.og masse hyggelige jenter-det er gøy å følge med hverandre.

Jeg synes det er litt småflaut å tro at jeg skal kjenne noen sympt.allerede nå(hihi),så jeg forholder meg anonym foreløpig.

Har du vært prøver lenge?

Barn fra før?

Hihi... Jeg tenkte også det samme men glemte ¨å trykke anonym knappen... Ja ja sikkert mange andre også som lurer på det samme :-))

Ja jeg har faktisk 4 barn og ønsker mitt 5 barn nå jeg:-))

Jeg er 36 år og kanskje derfor jeg er inni min 5pp nå.... Har hørt det er vanskeligere når en passerer 35 år men håper fortsatt jeg....

Har blitt gravid med første pp på de 4 andre barna mine....

Du da? Barn fra før?

hehe.Ja,jeg er veldig nøye med den anonymknappen...hehe

Oi,du er ganske erfaren.Vi har ingen barn fra før,så dette bli jo helt nytt og veldig spennende for oss da.Gleder oss noe innmari til å bli foreldre:)

4 barn er jammen ikke noe å kimse av-det er vel ganske livlig i heimen ,tenker jeg..hihi.Hvor gamle er de?

Det med alderen hadde jeg tatt helt med ro...Snart sitter'n der:)))

De er 12,5, 11 , 4 og 1 år:-)

Spennde for dere da. Uansett er det alltid veldig spesielt å gå gravid første gang. >Alt er så nytt og spennende. Håper det klaffer for dere denne perioden og ønsker dere lykke til. Du må "rope" på meg rundt ikm da ... (siden du vet hvem jeg er .... hehe....)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...