Gå til innhold

rent blod:(


Gjest

Anbefalte innlegg

Så da skjer vel det jeg frykter. I dag da jeg stod opp rant det ut litt rent blod, det er ikke så mye nå. Men nå ser det ikke så lyst ut for meg likevel. Jeg kommer til å ringe gynekologen å spør om jeg kan få komme inn i dag. jeg sjønner ikke hva jeg har gjort galt som først sliter så vanvittig med å bli gravid, å når jeg endelig blir det så går det galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk ikke time før i måren:( Of, da får jeg berre vente å se hva som skjer. De skulle ringe visss di fikk noe ledig i dag siden jeg berre bur 5 min fra legesenteret

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har svart deg inne på 2.trim også, men skriver her likevel. Håper virkelig dette går bra vennen, og husk at det er mange som opplver å se litt blod uten at noe galt skjer. Jeg opplevde det med Lisa. Jeg ble veldig redd, men det gikk bra likevel.

Skulle ønske du slapp å gå rundt å være så redd. Det fortjener du ikke. Du får håpe de ringer tilbake. Eller så kunne du jo prøvd å fått time på sykehuset? Hvis ikke får du ligge på sofaen å slappe av og prøve å tenke positive tanker selv om det sikkert er umulig akkurat nå.

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle innleggene dine:) jeg skal være hjemme å ligge på sengen, er så redd for å miste nå. Tenk om jeg må prøve like lenge igjen, eller lengre. da dør jeg, orker seriøst ikke mer nå. Det får være grenser for hva et menneske kan tåle. hadde jeg berre hatt ett barn fra før, men jeg har ikke det heller:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper alt er vel med deg. Så trist det var å lese om at det hadde kommet litt blod. Har lest her inne at det ikke er uvanlig med noen småblødninger så vi får håpe på det beste.

 

Det er flere enn deg som også sliter og som heller ikke har noen barn ennå så jeg føler med deg nå. Masse lykkeønskninger og en varm klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes, neoen hadde avbestillt i dag, så jeg skal til gynekologen klokken 1400 i dag. men er det noen som vet hva de kan se ikke se der???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krysser fingrene for at det er helt bra med fosteret - Prins + 1 i magen hadde jo nettopp en del blødninger og trodde hun hadde mista, men nei....der lå det et sprell levende foster med bankende hjerte :o)

Så ikke tenk for negativt !! Det er sikkert helt bra - for du har ikke hatt noen smerter vel ??

bare litt blod...dette kan være forårsaket av helt ufarlige ting....

 

Lykke til i dag !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er som du sier, ingen smerter. Men vet det går an å miste likevel. Spira har jeg nok enda, for så rødt har ikke blodet vert, tror jeg da. Men er redd for at dette er begynnelsen på noen dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at hvis du mister så tidlig så vil du ikke oppleve det som annet enn en mens. Embryoet er bitte-bitte-lite enda, så jeg tror ikke du vil oppdage det hvis du mister det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg vil bare si at jeg føler med deg! Vet at du har slitt en del med å bli gravid og håper det går veien for deg.

 

Så kan jeg fortelle at jeg var på ultralyd i forrige uke (da var jeg 5+6 på vei) I likhet med deg har jeg slitt en del for å bli gravid og er nå litt over seks uker på vei med fryseforsøk. Til meg kunne de ikke se noen ting på grunn av en væskeansamling som lå foran fostret, men hun sa at det så normalt ut for en som hadde kommet så langt som meg, og karakteriserte det som en truende abort. Kunne også se at det ikke hadde skjedd en spontan abort enda. Skal på ultralyd igjen i morgen.

 

Det betyr at det fortsatt er håp både for deg og meg. Min lege kunne fortelle at normalt sett (ved en spontan abort) blør man mye og det gjør vondt. Med mye blod mente hun de som hadde blødd ut fire fem bind i løpet av en time....

 

Håper i alle fall det går veien, at de ser noen ting slik at du slipper å engste deg mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du tok deg tid til å skrive. Jeg håper det viser seg at alt er i orden for oss begge. Blir fryktelig nervøs av dette. En ting er å miste viss man blir snart gravid, en annen tinger å miste viss man faktisk nesten har prøvd i 2 år. Dakommer frykten for å måtte prøve like lenge igjen, å det er til å bli gal av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg skjønner akkurat hva du mener, er jo ikke bare å slenge seg rundt lage en ny en mer som. Men en ting jeg glemte å skrive i stad er at 20-30% av alle gravide kvinner blør litt i begynnelsen av svangerskapet. Det er mange! Så vi får bare håpe og be om at vi som har prøvd såpass lenge har fått nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det får være måte på hva vi kan tåle.Skuffelsen er stor hver mnd når mensen kommer, da blir det ikke stort bedre når man mister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ NEI!!!

 

Kjente på tappen, den er så open som den aldri har vert før, da sjønner jeg vel egentlig hva som er på gang:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trenger ikke ¨å være noe på gang! prøv å tenk positivt selv om det er vanskelig. La en lege se på det og vurdere det, og ikke driv å plag deg selv med å kjenne på tapper rundt omkring. Det har ingenting for seg (samt at uønskede bakterier kan finne veien dit de ikke skal være)!

 

Husk, for de aller aller fleste går det bare fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet og forstår veldig godt at du er livredd for å måtte begynne å prøve igjen. Håper så inderlig at du slipper det. Jeg vet jo hvor vondt det er å miste, men det er selvføgelig enda verre for deg. Men nå vet du ikke sikkert at det går galt! Vi får klamre oss til positive tanker så lenge det er mulig. Det er fremdeles håp vet du vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare gi deg en trøste klemmm :o) og krysse at jeg har for at det går bra på undersøkelsen etterpå.. Dere fortjener virkelig ikke å begynne på nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på deg og krysser alt jeg har for deg. Håper at alt bare er bra. Jeg hadde blødninger fra uke 6 til uke 15 i to svangerskap,men det gikk bra.

Håper du er like heldig. Lykke lykke til klokka 14 i dag. Håper du kommer med gode nyheter tilbake.

Klem fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det.

I går ringte jeg til legen og spurte etter time,,men fikk ikke.

Så forlanget jeg at hun skulle hendvise meg inn til sykehuset på UL.

Hun skrev ut en henvendelse og jeg kjørte inn til sykehuset,,måtte vente i 4 1/2 time,,men det var verdt det. Jeg fikk ivertfall ett svar.

 

Så ring til legen din eg gang til og forlang videre hendvendelse til sykehuset..der kan du komme inn om kvelden og.

 

lykke til... så håper vi at det går bra alikevel om du tror det ikke har gått bra.

 

Jeg fikk ivertfall en overaskelse,,,jeg var sikker på at det var dødt,,men det levde og var kjempe friskt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...

håper vi får høre hvordan det går..Føler med deg og krysser fingrene!!! masse lykkeønskinger og klemmer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det på ultralyden i dag Tryne? Håper det var gode nyheter! Ikke lett å tenke positivt, men er jo som de andre skriver, mange som opplever blødninger. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...