Gå til innhold

Det var stille og rolig her, men så er det enda ganske tidlig...

Anbefalte innlegg

Sitter her på jobb med morgen kaffien og koser meg med bim sidene...... så da tenkte jeg jo at jeg kunne legge inn et lite innlegg å ønske alle dere flotte jenter der ute en knall kjekk dag...Håper å lese mange positive innlegg i denne uken... måtte mange bli gravide....

lykke til

Fortsetter under...

Du kan jo lese innlegget mitt til Loise hehe... Skjønner ingenting av den merkelige kroppen min om dagen.

Jeg sitter her hjemme og er nervøs, for jeg skal i jobbintervju kl 10. Moren min skal passe junior på 9 mnd, slik at jeg slipper å ta han med på intervjuet. Jeg er i slutten av svangerskapspermisjonen min og har ikke sagt opp den gamle jobben min, men der jobber jeg turnus + at sjefen min ikke var samarbeidsvillig overhodet sist jeg var gravid... Hun blir vel heller ikke særlig glad dersom jeg blir gravid igjen nå, men det får bare være...

Håper du får en flott dag på jobben!! Og lykke til med prøvingen!!

Hei Zoomer, ja jeg leste innlegget ditt, merkelig det med den tempingen... nå temper ikke jeg selv, så jeg har ikke satt meg så inn i det, men det hørtes noe merkelig ut... også to svake streker, tenk om du er gravid igjen da... da kan man jo si at spiren satt igejn med en gang... men forstår jo at du vil reservere deg litt mot den tanken... vet du når du har ikm nå? med tanke på at du nylig har mistet.... ja ja jeg krysser nå fingrene for deg å håper du er eller blir raskt gravid igjen...

Så spennede med intervju da...ønsker deg masse lykke til... hørtes ikke så koselig ut hun sjefen din nei, så da krysser ejg fingrene for at det går bra på intervjuet, så du kansje får deg ny jobb også...

Ønsker deg en fin fin dag, og måtte junior og mormor kose seg masse mens mamma er på intervju...

Hør av deg senere da, hvordan det gikk... skal tenke på deg klokka 10....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...