Gå til innhold

IKM på fredag eller lørdag.........er så spent!!

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha mensen på fredag eller lørdag, og er så spent nå...

har ikke matlyst i det hele tatt, tanken på mat får det til å vokse i munnen på meg....er ikke det et tegn da? i tillegg føler jeg meg uggen, småsvimmel til tider og øm i magen. er trøtt og småkvalm,

tror dere testen vil bli positiv til helga?

kan alle disse symp. være pms?

klem og plis svar

Fortsetter under...

Tja, det er ikke godt å si....jeg hadde mange symp. dette pp, men tanta kom alikevell... men skal krysse fingrene for deg til helgen....

Hadde du el 21 april skrev du her i et annet innlegg??? da ville jeg tro du har ikm på fredag, og da kan du jo ta en test fra cb, den du kan teste med fra 3 dager før.... i morgen tidlig er det uansett bare 1 dag til ikm og da skal den gi ganske korekt svar.... lykke til, måtte du være med barn:-)

Hei igjen...

Jeg er desverre ikke gravid, men prøver... har holdt på siden 1 januar nå, så nå går jeg inn i mitt 5pp.....har fra før ei keiserinne på 3 år, og hun ønsker seg sårt en lillebror... hun forteller i barnehagen og alleveier at hun skal få en lillebror, og da er det ikke like gøy å stadig bli konfrontert med spørsmålet om vi er gravide.... men men det blir vel vår tur igjen...

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...