Gå til innhold

Her kommer jeg...


Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Etter å ha opphold meg et par mnd på ufrivillig aborter så er det min tur å komme inn hit igjen.... Herreguuud jeg er så nærvøs, men merker at jeg har et mer avslappet forhold til dette nå... Hadde en MA 23 januar i år, og var knust etterpå....

 

Vekkte samboer, og sa jeg hadde noe å fortelle... Han er jo super B menneske og bare smilte ga meg en klem, og slepte seg tilbake i seng...hehehe...:)

 

 

Men please hjelp meg de som har greie på dette. Jeg driver endel med trening, og begynte mandag på en sulte diett som er knall hard!!! Kan jeg fortsette med det eller skal jeg slutte. Den er ikke farlig sånn sett, jeg får jo næringen jeg trenger, men jeg er sulten nesten hele tiden.

 

Kan jeg ringe lege og få tidlig UL, siden jeg har hatt en MA før... Jeg er så redd for at jeg ikke skal høre hjerte slå igjen....

 

Men jeg er glad..men litt trøtt...hehe...:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er alltid risiko for å abortere når man slanker seg eller går på sulte diett. Ville sluttet med det og heller spist normalt.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluttet med dietten i dag....:)

Vil heller beholde lille spira mi, enn å få musklene til å syntes...hehehe..:)

 

Dette er spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja!!! Hvor mange uker er du på vei? Jeg trener også masse og har hørt at man skal ihvertfall slutte å jogge de første tre mnd. Og det kommer jeg selvfølgelig til å gjøre. Vekttrening tror jeg bare er bra.

 

Høres fornuftig ut at du slutter på dietten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...