Gå til innhold

Takk for allt flotte svar og støtte jeg har fått her..

Iselin79 og 2 nydelige

Anbefalte innlegg

Men da kom krysset på min grav test... Jeg er gravid igjen, og jeg som var som redd for at det var noe galt med meg.... :):):)

Vekkte kjæresten min som var helt i koma, som ga meg en klem og slepte seg tilbake til senga,,,hehehe.....b-menneske ja... Men jeg derimot klarer ikke å sove igjen nå...

Jeg ønsker dere virkelig LYKKE til med prøvinga.

Sist gang fortalte vi det til alle, men det skal vi ikke denne gangen, i tilfellet min lille spire slutter å leve igjen. Men jeg håper at jeg ikke kommer inn hit igjen.... Men kanskje jeg kommer innom for å se om mine ord og mine erfaringer kan hjelpe noen. :)

Klem

Fortsetter under...

Ååå...dette var koselig Iselin79 - og det gikk vel ganske fort??? Husker ikke helt når tid du mistet? Velkommen inn på trimestersidene igjen - det er alltid godt når det kommer jenter herfra!!!

Masse lykke til videre på ferden - prøv å kose deg og nyte sommeren. Januar er en flott måned å få barn i - Elias er født den 19. =)

Gratulasjonsklemmer fra,

Tusen takk..:)

Nei, det tok ikke så veldig lang tid.. Hadde MA 23 januar, og den satt igjen i 2 pp..:) Så jeg skal ikke klage, men det føltes som en liten evighet DA, men nå føles det som det gikk fort igjen...hehehe....:)

Var omtrent på denne tiden spiren døde sist...Så jeg er litt forsiktig med ting og tang. Men har sterke grav. symptomer, kjempe ømme bryster og sånn, så det lover jo bra iallefall... Åååå jeg håper det går bra denne gang.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...