c_angel Skrevet 3. mai 2006 #1 Skrevet 3. mai 2006 heisann jeg ammer min dater enda hun e 15 mpneder. og ammes end. ang pupper e det unormalt me en stor og en liten popp etter amming og noeen som vet om man kan få dekket evnt. operasjon for og få fikset på dette,
Supermor:) Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Hei c_angel, jeg ammet eldste jenta mi til hun var 18 mnd, får viktige antistoffer fra melken, så bare bra å amme lenge Ang strl på puppen, så er det helt normalt med forskjellige strl, uavhengig om du ammer eller ei faktisk. Men hvis du ammer mer på en pupp i forhold til den andre, vil denne faktisk bli større. Dette tror jeg er fordi at denne puppen vil alltid da ha mest melk og utvide seg deretter. Når det gjelder dekning av en evt operasjon, så må det foreligge en god grunn. Tror at det må enten være en medisinsk årsak eller at dette plager deg så sterkt at du blir psykisk syk av det. (Må sannsynligvis dokumenteres av psykolog) Så sjangsen er stor for at du må dekke det selv....synd, for jeg og vil rette opp litt når jeg er ferdig med ammingen av nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå