Agne Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Ble så inspirert av den spåinga deres at jeg ville forsøke det selv. Ringte i dag til en spåtjeneste som jeg lenge hadde sett på i dagbladet. Jeg er i utg.pktet veldig forsiktig med slike saker da det ikke er alt som jeg vil vite, da. Jeg er jo redd for å få høre at "nei" du, du får desverre ikke flere barn. Hun jeg snakket med sa at de i utg.pkt ikke hadde lov å si noe om liv og død,men hun kunne trekke et tarotkort for å se på sansynligheten for flere barn. Hun så gjorde. Hun sa at jeg måtte være tålmodig(hahaha), for det kunne skje om et eller to år(sukk), om det skjedde.... Alt avhang av tid og sted(så vet vi det, dere). Jeg måtte glede meg over de barna jeg hadde. (så fikk jeg den) Dette viser at alt kan skje i framtiden hvis vi er tålmodige og gleder oss i hverdagen. Jaja, en kan velge å se denne spådommen negativt eller positivt. Først kjente jeg meg helt utpsyket og veldig kritisert. Det at hun tror at jeg ikke gleder meg over de barna jeg har, det at tid og sted måtte klaffe. Det at jeg må være tålmodig. Men jeg velger å ta det positivt og prøve å ikke fokusere så mye på det med graviditet.(HAhahihi) Det vet vi jo er så lett, så det vil vel jeg klare, helt sikkert..... (dag 24, snart 25, når kommer tante, når er jeg klar for ny eggl. kanskje ny test, ja bare en til før hu dukker opp, det er snart to dager siden forrige test) En liten avsporing der, men det er helt klart at rådene til min spådame skal følges, også skal jeg ringe en ny i morgen, en som har forståelse for at jeg, med min alder, ikke kan vente i både ett og to år før nr 4 kommer!!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4940486-m%C3%A5tte-bli-sp%C3%A5dd-jeg-og/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
nicco Skrevet 2. mai 2006 #2 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal i alle fall ikke falle for fristelsen til å bli spådd. Tror ikke jeg hadde taklet å høre at det kanskje blir om 2 år. Jeg ble spådd når jeg var gravid her i høst. Fikk vite at jeg skulle få en gutt 24.juni. Men det endte i MA, så det går an å ta feil. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4940486-m%C3%A5tte-bli-sp%C3%A5dd-jeg-og/#findComment-4940647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 3. mai 2006 #3 Del Skrevet 3. mai 2006 Her ble jeg litt skremt ja. Min mor har fortalt meg om den gangen hun var ung og ble spådd av en profesjonell spåkone. Hun så hvor mange barn hun skulle få, økonomiske problemer i fremtiden og i tillegg annet som var av en alvorligere grad som hun ikke har villet fortelle til meg selv om jeg har spurt om det flere ganger. I tillegg ble hennes beste venn spådd og fikk vite at hun skulle miste mannen sin i en bilulykke om noen år. Det viste seg å stemme så da satt hun der med to små barn uten en far. Det er tydeligvis mer mellom himmel og jord enn vi vet om. Bådde jeg og mannen min har blitt spådd uavhengige av hverandre og vi har begge fått vite at vi kun skal få en gutt. Har tenkt en del på det i det siste og håper det ikke skal stemme for jeg vil gjerne ha flere barn enn som så selv om jeg gjerne vil ha denne gutten først...Da får vi ta i bruk moderne teknik for å få flere.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4940486-m%C3%A5tte-bli-sp%C3%A5dd-jeg-og/#findComment-4942743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå