Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 Håper at noen kan gi meg råd. Jeg pumper meg og gir mm på flaske. I kveld har jeg skikkelig melkespreng (puppene er sinnsykt ømme, verker intenst) men jeg får ikke pumpet ut mer en en tredjedel av det jeg pleier???!!! Hva skjer?! Kan legge til at jeg har hatt en utrolig tøff dag i dag.... Noen som kan si meg noe fornuftig??? Har prøvd vrmt bad. Puppene er harde og veldig vonde!!!
Halloween-mamma Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Er egentlig på vei i seng, så det blir litt kort Men det høres ut som tette melkeganger - og sannsynligvis utløst av stress og en lang dag, ja. Det kan utvikle seg til brystbetennelse hvis det blir for gale, da må du i tilfelle ha antibiotikakur. Det kan også godt være at det gir seg når du får hvilt litt. Har du prøvd å håndmelke? Det kan være at det vil fungere bedre enn pumpe akkurat nå. Håndmelke mens du tar en varm dusj kan være et tips. Eller varme håndklær på brystene. Innbiller meg at det er lurt å drikke, gjerne varmt, men vet ikke om akkurat det har effekt eller om jeg bare tror at det har det... Det som er viktig er at du får "varmet opp" og helst får ut endel melk - så du kjenner at det harde løser seg opp. Dersom du synes det blir for vondt, og ingenting hjelper, er det nok lege eller legevakt neste. Dette er det jeg kommer på, mulig at du finner flere tips på Ammedebatten! Krysser fingrene for snarlig bedring
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2006 #3 Skrevet 3. mai 2006 Tusen hjertelig takk Halloween-mamma! Dine råd var gode. Klarte å tømme mesteparten etter at jeg fikk til sånn noenlunde å håndmelke. Håndklærne var et godt tips! Takk for at du tok deg tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå