Gå til innhold

Pergo selv om man har el?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har fått pergo av legen selv om dere har el hver mnd på egn hånd? Mannen har noe nedsatt kvalitet og det er viktig at jeg har god fruktbarhet for at vi skal bli gravide. Mener å ha hørt at man kan ta pergo for å forsterke el. Stemmer det? virket ikke som min gynekolog var veldig hypp på å gi meg det..

Når tar man første pergo pille i syklusen?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4940206-pergo-selv-om-man-har-el/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei TPM!

Jeg har også fått pergo selvom jeg har el! Ble også utredet for habituell abort, og fikk pergo for å øke sjansene for å bli gravid igjen littegrann. Har fått pergo to sykluser nå, og på ca 14 dagen i syklusen må jeg på sykehuset å kontrollere hvordan eggene har utviklet seg med ultralyd. Har hatt to store eggposer begge gangene jeg har sjekket, men har ikke blitt gravid enda. Pergo tas fra dag fem i syklusen, så denne gangen blir det jo litt seint for deg. Men kanskje neste måned?

Lykke til ihvertfall..!

Hei, da jeg var hos gyn undersøkte han meg med innvendig ul, og alt så bra ut sa han. Jeg har regelmessige sykluser med pos el-tester. Defor går jeg ut fra at jeg har el. Han gav meg likevel pergo for å gjøre eggløsningene mine "ekstra bra" (jeg ble faktisk litt overrasket over at han gav meg det). Om det har noe effekt vet jeg ikke. Jeg skal begynne med dobbel kur på dag 3.

Hvorfor i alle dager har jeg ikke vært inne på Sliter sidene før?

Her får jeg jo svar på alle mine pergo-spørsmål!!

Har vel følt at jeg ikke ville vært helt velkommen, siden det er 1 1/2 mnd til jeg kan kalle meg 1 års prøver.. Grøss og gru...

Var så nervøs for at jeg hadde misforstått eller fått feil beskjed om når en skulle begynne...

Alle andre steder har det stått at man skulle begynne på dag 5, men jeg fikk også beskjed om å begynne på dag 3.

Thank you for den oppklaringen! Da er det heldigvis flere som følger samme linje...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...