Gå til innhold

Oktober: Jeg har vært på UL i dag!!!!!


Mamma28MedSpire

Anbefalte innlegg

ÅÅH det var sååå deilig det!! endelig fikk jeg se den lille!

Jeg som har tenkt så masse rart i det siste... har ikke hatt noen grunn til å bekymre meg, for alt så kjempe bra ut :)

 

Det ble litt vanskelig å se kjønnet da h*n satt på kne oppå føttene.

Men det har jeg ikke ergret meg noe over enda..hehe... jeg er bare helt i ekstase jeg :) :)

 

Terminen ble utsatt 1 1/2 uke da. Så den nye terminen er 14. oktober

Noen som vet hvordan jeg endrer det på terminlisten? Det er kanskje ikke så nøye, for den er vel glemt eller? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Gøy med UL! Jeg var også på det i går! Fikk se den lille for første gang! Fikk ikke se kjønnet, men det viktigste var jo at alt så bra ut. Kommer nok heller til å ta en privat UL senere. Jeg ble også skjøvet noen dager bakover i tid, ny termin 8 oktober...

 

Lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å se at alt var bra synes jeg da....Jordmora vi hadde var kjempe hyggelig. Hun viste og forklarte masse. Vi fikk også noen fine bilder :-)

 

Ble flyttet tilbake 3 dager selv...ny termin er 5. okt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fullførte ulyder!!! Er nok en herlig følelse vi andre utålmodig venter på.......

Så godt alt står bra til hos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååå så heldig du er!!

Jeg skal om en uke, 10 mai, og er veldig spent. Vi vil vite kjønnet hvis de ser det... Tror det er vanlig at man tenker mye rart når en nærmer seg UL, jeg gjør det også ihvertfall:o)

 

Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare: Gled deg!

Skulle ønske jeg var deg jeg nå, så jeg kunne gått en gang til. hehe...

Vi skal bsetille 3D UL rundt uke 25, så håper vi får vite kjønnet da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååååååååå er bare sååååååå misunnelig... Har 1 uke igjen til vår UL. Klarer nesten ikke vente... Gleder meg sånn!! Men tenker selvfølgelig masse rart jeg å, som dere andre... Sikkert vanlig det :o) Vil vite kjønnet vi å, så jeg håper h*n ikke krysser bena... Husker jeg var så overraska sist jeg var gravid. Så jo en ordentlig baby på UL jo... Trudde ikke men skulle se det så godt... :o) Visste ikke at babyen var så godt utvikla alt da :o) Men nå vet jeg, så jeg bare gleder meg... I mens går jeg her og hører på hjertelyden som jeg tok opp på mobilen 27.april :o)

 

GOD HELG alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...