Gå til innhold

Vet ikke om jeg orker å "stresse"...

Anbefalte innlegg

Vi skal sette igang søskenforsøk, enten på Riksh. (6 mnd vent) eller ved Omnia i sommer. I tillegg har vi bestemt oss for å prøve selv ved å vite når EL finner sted. Tror at jeg kommer til å bruke mange EL-tester i hver syklus, for jeg "orker" ikke å kartlegge syklusen utover å ha en vag formening om når jeg har EL. Har PCO og har hatt uregelmessig mens hele livet. Fikk mens tilbake i januar i år etter fødsel i juni i fjor, og har hatt 3 blødninger. Temping orker jeg ikke å begynne med. Siden vi er i loopen med ICSI, vil jeg ikke "overdrive" prosjektet ved å vitenskapeliggjøre sex-livet vårt mer enn nødvendig. Vil helst ha mest mulig positivt overskudd til ICSI-prosessen, som gikk helt strålende sist. Hadde overhodet ingen plager ila behandlingen. Men hadde jo vært fint å få en hjemmelaget... :-)

...ja, ja - bare et lite skravleinnlegg en sen kveld dette her. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4939881-vet-ikke-om-jeg-orker-%C3%A5-stresse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er stress dette her med prøverør generellt. Vi skal igang med forsøk nr 2 i september (gifter oss i August- og skal begynne på nesespray rett ettrer ferie..) Har faktisk vært til healer- utrolig spennende!!

Han mener nå at vi burde klare dette selv, og jeg var tett som ei potte sa han- altså egglederen. Derfor kunne ikke jeg bli gravid. SÅ lenge feilen ligger hos kvinnen så kan nesten alt fikses på. Utav 35 kvinner som har blitt diagnosert alle diagnoser, og noen prøvd i mange år osv osv- så har han greid å gjøre d slik at 33 av dem har blitt gravid på egenhånd :)

Hei vannmamma!

Vil bare si at jeg er i akkurat samme situasjon.

venitng på icsi på riksen, med utålmodigheten pustende i ryggen og har derfor en time på Omnia i midten av mai. Har også pco.

Men er litt usikker på Omnia. Ammer litt enda (som jeg kom til å late som jeg hadde sluttet med (ved et uhell :)). Og lurer på om jeg rett og slett skal slappe av i sommer i påvente av nytt oppstart. Men så var det det med aldersforskjell, og smi mens jernet er varmt og mens vi er "unge".

Så jeg grubler litt høyt her inne jeg og.

Ha en god kveld

Jepp, skjønner... Akkurat de samme tankene som her i gården. Vi gjennomfører uansett timen hos Omnia, og så får vi se hva vi bestemmer oss for etterpå. Hvis vi synes at vi har god råd etter sommerferien (!), slår vi sikker i sommer. Nå har jeg strøket på eggløsningstest i 3 dager og vi får se om jeg snart består... Tjihii. Jeg er uansett fornøyd med livet. Har faktisk brukt de siste dagene til å mimre om hva jeg gjorde på denne tiden for ett år siden mens jeg ventet på henne som er 10 mnd i dag. Du kan si det var litt lettere å bære jordsekker og plante i dag... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...