Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Venter nr om dager. Hodet festet seg for en uke siden. Vesla presser veldig ned i bekkenet, spesielt på kvelden, gjør skikkelig vondt over symfysen. Kan ikke huske at det var slik med den første. Akkurat som om hun forsøker å stange seg vei ut. Kan dette være tegn på noe nært forestående?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4939878-9-dager-igjen-og-mye-press-nedover/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her og 9 dager igjen. Kan heller ikke huske dette babypresset jeg opplever nå.Smertefult og vanskeligere å gå til tider. Blir kanskje lurt fordi jeg føler meg tjukk tjukk og lei,men noe er på gang, kan ikke skjønne annet- sist gikk jeg 9 dager over. Det var tungt! Kan det være den lille presser seg ned slik at vannet snart går. Det er sånn det føles?

føler også ganske mye press. Spesielt på kveldene. 7 dg til termin. Førstegangs. Lurer veldig på når den kommer. Håper så inderlig jeg ikke går så mye over tia. Men har vært hos jordmor og fått konstatert at jeg ikke er helt moden så jeg må vel belage meg på en toukers tid til Kjedelig.. det er skikkelig tungt nå om dagene..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...