Gå til innhold

Nån trøndera her?


Tone1980

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei;)

Æ e no hær, men æ syns det e litt tidlig å fortæll nån nå enda... så derfor e æ anonym enda... Kommer vel ut av "skapet" om ikke så lenge, skal til legen 8 juni:) Da er det 12 uker;)

Krysser fingrene for at det går bra frem til da;)

Når har du termin osv????

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Klart det er trøndere her!!

Jeg er "hemmelig" gravid i noen uker til. Vi har bestemt oss for å slippe bomben når jeg er 12 uker på vei så om 4 uker skjer det...!

 

Enn du da? Kommet langt i svangerskapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp her e det enda en trønder:-) e i 9. uke og glæde mæ som bare det. Ellers kan det opplyses at æ e 25 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ e trønder:o) E 7+3 på vei, å en på 13 mnd i fanget:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Der va dåkk ja! ;)

Æ e 6+3 å hæmmeli e d enda her å! Hadd 2 SA i fjor å syns d e like greitt å slipp å snakk om d m folk, så ska iallefall vent t 12 ukan ha gått å kansje enda ei stund ætter d (om d går..).

Æ e 25 (rækk å bli 26 før spiren kjæm ut) å sambo'n bli 32. Vi ha virri ilag sia æ va 17, så folk mase litt om d itj e på tide å få nå baby snart..

Æ har ei merkeli følels av at d ska gå bra henn gangen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Melder meg på her! Jeg er fra Trondheim, er 32 år, og har to sønner fra før (5 og 2 1/2 år ), og venter nr. 3 på selveste nyttårsaften.

 

Er bare 6+0 ennå, så jeg har ikke tenkt å si noe til familie og venner før det har gått enda noen uker. Foreløpig merker jeg velidg lite til svangerskapet, men det gjorde jeg med de to første også. Det blir vel mer virkelig når magen begynner å komme.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...