Gå til innhold

Tåfisguri, Elastica eller Kimby: Se hit!!!!

Anbefalte innlegg

Nå prøver jeg for 3. gang å få noen av dere flotte damer til å se litt på meg og håper en av dere vil ta dere tid:)

Jeg er født i april-77 (tyr) og han i april-76 (vær)

Kan dere se om vi noen gang vil bli gravid og evt ca når vi kan håpe på at spiren sitter?

Vi holder på i 14. pp og jeg trenger virkelig et håp å klamre meg til.

Synes det er utrolig flott at dere tar dere tid til å se litt på oss forventningsfulle jenter her inne:)

På forhånd tusen takk:)

Klem

Fortsetter under...

Har sett litt på deg jeg og,og tror jeg kan skymte en graviditet i slutten av dette året på dere.Virker kanskje som om dere kan trenge litt råd og veileding av fagfolk her.Ser som kimby også 2 barn på dere en gutt og ei jente.Synes kanskje jenta virker nærmest her,og tipper hun kommer først.

ÅH, tuuuusen takk for at dere tok dere tid:) Setter stor pris på dette!

Dere ga meg jo et håp at klamre meg til og jo!

Kimby; det kan nok stemme at disiplene er litt trege. han har tatt en prøve og der fikk vi til svar at det er noe forhøyet forekomst at sædceller med dårlig kvalitet, men at det er også celler med normal kvalitet. Så det er i alle fall litt liv i dem:)

Vi har ikke blitt fullt utredet ennå. Venter på time ved sykehuset. har fått brev om at vi skal ha fått kommet inn innen 30.06, så om et par måneder vet jeg forhåpentligvis litt mer:)

Igjen; tuuusen hjertelig takk for at dere tok dere tid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...