Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

går rundt med en merkelig følelse i magen, jeg tror faktisk helt seriøst at jeg er gravid.

hvor tidlig kan man teste når man ikke har regelmessig syklus?

jeg mener da hvor mane dager eller uker etter første mensdag i forrige mensperiode. eller bare for å få det helt med teskje, hvor tidlig etter hyrdestunden kan man teste og få rett svar?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tenkt på dette selv. Tror ikke jeg er gravid nå altså, men sånn generelt sett. Men tror nok det er ganske vanskelig å få ett helt riktig svar når du ikke har regelmessig syklus. Har ikke fått tilbake mensen selv, og hører om mange som ikke får den når de har hormonspiral. Så da er det jo litt vanskelig å vite når man kan teste.. Du ble ikke noe klokere av dette men!

Skrevet

Jeg tror du kan finne svar på clearblues hjemmesider, du kan søke på google - jeg kan ikke huske om det er .com el .no. Lykke til, da!

Skrevet

Om du får rett svar eller ikke har vel ikke så mye med syklusen å gjøre. Det er jo et hormon man produserer som gjør testen positiv, men det tar vel noen uker før man produserer nok av dette hormonet. Ville ventet rundt 3 uker etter sex og testet da.

Skrevet

Dersom ul-terminen min stemmer, så testet jeg positivt rundt en uke eller to etter befruktning. Og da hadde jeg allerede følt meg gravid en stund... Dette var rundt tre mnd etter fødsel.. (og hadde bare hatt en liten miniblødning)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...