Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #1 Skrevet 2. mai 2006 går rundt med en merkelig følelse i magen, jeg tror faktisk helt seriøst at jeg er gravid. hvor tidlig kan man teste når man ikke har regelmessig syklus? jeg mener da hvor mane dager eller uker etter første mensdag i forrige mensperiode. eller bare for å få det helt med teskje, hvor tidlig etter hyrdestunden kan man teste og få rett svar?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 2. mai 2006 #2 Skrevet 2. mai 2006 Har tenkt på dette selv. Tror ikke jeg er gravid nå altså, men sånn generelt sett. Men tror nok det er ganske vanskelig å få ett helt riktig svar når du ikke har regelmessig syklus. Har ikke fått tilbake mensen selv, og hører om mange som ikke får den når de har hormonspiral. Så da er det jo litt vanskelig å vite når man kan teste.. Du ble ikke noe klokere av dette men!
Mollybegolly Skrevet 2. mai 2006 #3 Skrevet 2. mai 2006 Jeg tror du kan finne svar på clearblues hjemmesider, du kan søke på google - jeg kan ikke huske om det er .com el .no. Lykke til, da!
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2006 #4 Skrevet 2. mai 2006 Om du får rett svar eller ikke har vel ikke så mye med syklusen å gjøre. Det er jo et hormon man produserer som gjør testen positiv, men det tar vel noen uker før man produserer nok av dette hormonet. Ville ventet rundt 3 uker etter sex og testet da.
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #5 Skrevet 2. mai 2006 Dersom ul-terminen min stemmer, så testet jeg positivt rundt en uke eller to etter befruktning. Og da hadde jeg allerede følt meg gravid en stund... Dette var rundt tre mnd etter fødsel.. (og hadde bare hatt en liten miniblødning)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå