Gå til innhold

Du som hadde kjøpt TFK fra babyjungle.no :-)

Anbefalte innlegg

Har selv lurt på å kjøpe den fra babyjungle, siden jeg har sett flere som har gjort det.Men er litt skeptisk til internett kjøp jeg da(sambo bare ler av meg...hihi)

Men det så jo ikke SÅ vanskelig ut å bestille den derifra så kansje jeg skal våge meg på det....Man betaler for det man kjøper, selvfølgelig + porto og toll? Betaler man for vogna før man har fått den eller er det sånn at man betaler når man har fått pakken?

Har du forresten sjekket ut hva som skjer om noe skulle være galt? må man returnere til nederland, eller...?

Noe annet jeg må huske på når jeg bestiller?

(hehe føler meg egentlig litt teit som stiller så mange dumme spørsmål jeg nå....)

Takk for svar:-)

Fortsetter under...

Du trenger ikke være redd! Vi bestilte sånn rimelig skeptiske, men satset på at det skulle gå bra. Konklusjon: utrolig smertefritt å bestille fra babyjungle.nl. Rask levering, kom med Tollpost etter 4-5 dager (fikk den i påska så trodde det skulle ta mye lenger tid). Det viste seg at vi hadde fått feil regntrekk, så vi sendte en mail om det og fikk umiddelbart svar og at det skulle ikke bli noe problem, vi kunne bare beholde det vi hadde fått og så skulle de sende det riktige med det samme helt kostnadsfritt. To dager etterpå fikk vi det i posten.

Vi betalte med kort, ble trukket når de sendte vogna, pris+frakt, mens tollgebyr slipper man på barneutstyr. Derimot skal vi visstnok blir fakturert for moms til Norge, siden den er kjøpt momsfritt i Nederland, men noen regning på det har vi ikke sett noe til enda =)

Så har (så langt) betalt 4200,- så langt for Twist med sportsdel og hardbag som begge har myggnetting og 3 regntrekk. I verste fall må vi betale 1000,- kroner til for moms i Norge.

Hvis du lurer på noe er de veldig flinke til å svare og hjelpe på mail.

helt trygt å kjøpe derfra!!!!

kjempe god service og han sender som gave så slipper du norsk toll og moms. tror jeg betalte ca 200 kr i tollen da jeg hentet den fordi det var en gave med verdi på over 200 kr. Min vogn ble stoppet i tollen, og da fikk jeg en ny faktura fra han på 99euro så jeg slapp å betale mer i toll.

Jeg er kjempe fornøyd med servicen!!!!

Jøss , dette hørtes jo kjempe bra ut! Godt å høre:-) Om vi bare nå kan bestemme oss for om det virkelig er tfk vi vil ha,(litt beslutningsvegring ute å går om dagen ja...) skal jeg jammen bestille den derifra!

Takk skal dere ha!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...