Gå til innhold

Røyker deres kjære?...

Anbefalte innlegg

For det gjør min innimellom.. Jeg har lest at svømmerne kan bli dårligere av dette, så har masa litt om at han skal kutte ut.. Og han har vært enig hver gang vi ha snakka om det. Men like forbanna så tar han seg en røyk eller to når vi f.eks. er på besøk hos kompisen hans.

Han røyker til fest, og det er jo forsåvidt ok. Men her om dagen da kompisen ringte, så løp han og fant frem røykpakka før han freste ut på altanen for å røyke.. Da han kom inn igjen så var unnskyldningen at han måtte "bare" røyke opp det han hadde igjen fra forrige bytur.. oh yeah!

Syns ikke jeg er så urimelig jeg altså.. jeg slutta å røyke sjøl for over to mnd siden pga at vi prøver og sånn.. Og han har en haug med snus i fryser'n. Så hva er egentlig problemet? Han har jo aldri vært noe storrøyker heller..

Syns jeg tyter fælt på han, dakars skjønne kjæresten min..som nå sitter her med DEEEN snusleppa, hihihi :)

Har noen av dere samma greia med ders kjære? Eller er jeg bare hysterisk? :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4938521-r%C3%B8yker-deres-kj%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snus? Det er jo nikotinen som er uheldig for sæden da... så kan like gjerne røyke som å snuse.

Både jeg og mannen fest røyker, har tenkt på det ja. Jeg lar jo bare være å drikke og røyke melom el og ikm, men er jo værre for ham da det tar 70 dager å lage sæd... Skal jo få sjekka sæden hans om en uke. Kansje en ide han tar seg en røyk kvelden før da så får vi et mere riktig bilde av sædkvaliteten... er den dårlig får han ikke lov å røke en eneste røyk igjen... (men vi prøver uansett å slutte helt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...