Gå til innhold

utrolig kvalm og uvel...ringe legen??


Gjest

Anbefalte innlegg

hei. har nettopp funnet ut at jeg er gravid men har vært så uvel og uggen den siste tiden så jeg har liksom ant at noe har vært i gjæret, men ikke fått utslag for nå. vet at man ikke pleier dra til legen før nærmere 3 mnd på vei, men jeg jobber i bhg og har mye å løfte og gjøre hver dag, kan ikke tenke meg dette med de sure oppstøtene som jeg har. det kommer til å ende med oppkast!! hva synes dere jeg gjør??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med graviditet! Jeg er selv i ellevte uke, er kvalm og kaster opp opptil flere ganger pr. dag. Jeg dro til legen da jeg syns det ble for ille, har to jobber og orket ikke jobbe mer enn 100%, så ble sykmeldt fra den andre jobben. Jobber nå omtrent 80%, da har jeg litt fleksibilitet, men syns det er veldig ok å være på jobb. Kvalmen blir for min del ikke bedre av å være hjemme, snarere tvert imot! Ta deg en tur til legen, kanskje du kan bli delvis sykmeldt sånn at du får litt ekstra tid om morgenen.. lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også veldig kvalm, men jobber likevel. Er ansatt i en bedrift med IA-avtale, så vi må på jobb selv om vi er sykemeldte. Får man halv sykemelding, så må man jobbe med halv hastighet osv. Ville helst ligget hjemme, men gjør så godt jeg kan. Har ikke fortalt noen på jobben om graviditeten enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...