Gå til innhold

Svangerskapsforgiftning - hvor tidlig ?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som vet hvor tidlig svangerskapsforgiftning kan oppstå?

Er det noen som har fått målt protein i urinen ved en kontroll, men har opplevd at den har "forsvunnet" ved senere kontroll?

Er i uke 21, har fått målt protein i dag, sammen med, sukker, blod, bkaterier etc. Hadde svangerskapsforgiftngin sist, og fryktet det denne gang også , men ikke i uke 21?

mvh

Fortsetter under...

første gang de målte spor av proteiner hos meg var i desember, var vel da ca 21 uker eller no tror jeg. på kontroll i begynnelsen av januar så var det ikke noe.. men derimot i slutten av januar begynte det med 1+.

det holdt seg jevnt fram til 7mars, da ble det 2. 10mars da var det 3. 12mars var det 4. og 13mars så ble det tatt akutt keisersnitt.. var da i slutten av uke 33...

Jeg har hatt proteiner i urinen i flere uker allerede. Og blod. Jeg har og hatt svangerskapsforgiftning tidligere og det blir kontrollert.

Men jeg har fått beskjed om at det muligens er nyrene som ikke fungerer som de skal og at så tidlig i svangerskapet bør det sjekkes fordi det kan gi iknende utslag som begynnende svangerskapesforgiftning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...