Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei hei =)

trening ja hehe.. før svangerskapet var jeg veldig flink.dvs gikk tur ca 3 ganger i uken + 1 løpetur.

i svangerskapet har jeg ikke vert like flink, dvs ca 2 turer i uken. kjenner at bekkenet ikke er min beste venn og når jeg jobber over 100 % kjenner jeg at jeg er litt sliten og det blir og komme seg hjem og slappe av ja =)

men er jo i 6 mnd da, håper at det er lov og si det hehe..

hva med deg ??

=)

Hei,hei!

Jeg trener omtrent likr mye nå, som før svangerskapet. Varierer mellom 4-6 ganger i uka. Da trener jeg på sats, spinning,step,styrke. Sluttet med jogging for noen uker siden, da jeg kjennte litt plager i bekkenet etter joggeturen. Jeg er 28 uker på vei. Vil fortsette med å trene så mye, så lenge jeg formen tilsier at det er greit. Må også gå tur med hunden vår hver dag. Trening får meg til å føle meg mer opplagt :)

Hei !

Jeg instruerer på treningssenter og er vanligvis ganske flink kan man vel si.. fra 3-6 ganger pr uke .. men nå har jeg vært trøtt og sliten og vondt i bekkenet så det er trappet ned til to ganger .. innimellom 3..

Men dersom formen stiger igjen så fortsetter jeg 3 ganger pr uke tenker jeg ;=)

Jobber 100% så jeg orker ikke så mye på kveldene enda.. men hørere at forme3n kommer nå .. er 18+5 i dag .. så da er det fulll gass igjen,=)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...