Gå til innhold

JEG ER TILBAKE....jeg kan ikke tro det:-)


Tingelingelate med to tomater

Anbefalte innlegg

I går skrev jeg innlegg om at jeg mistet i SA. Det kom jo masse masse blod ut + en mørekrød slimete "pose" med klumper i. Var jo sikker på at det hadde gått galt...

 

Men nå har jeg vært hos legen på UL og der var babyen enda med et hjerte som slo :-)))))))) Jeg er så utrolig glad:D

 

Da jeg kom inn til UL lå jeg bare å kikket opp i taket da jeg ikke ville se at det var tomt der inne. Så hører jeg bare legen si:" Nei, her er alt normalt". Jeg kvakk til og sa hæ??? Og da så jeg en liten krabat som lå og sprellet med en fin hjerterytme:-D

 

Men nå er jeg sykemeldt og svangerskapet betegnes som høy-risiko...Ingen sex, ingen bad og ingen tunge løft...Jeg kan virkelig ikke tro det...jeg fatter det bare ikke:D

 

Men takk for alle fine støttende ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!!!!

 

Og dette beviser: Ta ingen sorger på forskudd!

Det er så godt å høre solskinnshistorier. Gratulerer, det må føles som å få babyen på ny!

 

Lykke til videre nå, du får slappe helt av og bare nyte! Så gledelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi,så utrloig!DEt må ha vært litt av et sjokk...HVor lang er du på vei?Hvor langt var du da dette skjedde?j hadde en blødning for et par dager siden,fikk beskjed om og holde meg i ro og ikke ha sex el tunge løft,men dette var bare for 2 uker...HAr du fått beskjed om det resten av svangerskapet?

 

Litt mye spr.her,men leger sier så mye forskjellig har j på følelsen av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er skikkelig deilig. Jeg er nå i min 9.uke og trodde jeg hadde en SA natt til igår. I første omgang så var det ingen sex og tunge løft, så får vi se hva tiden bringer senere. Kan ennå ikke tro det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig fin nyhet å få da! Min samboer har hatt en litt mens smerter som hun har gått med en liten stund og verk i ryggen og vi trodde begge to at nå var det over og ut med fosteret.. vi hadde egentlig ultralydtime den ikke før den 15 juni, men pappaen snakket litt fint med legen og fikk fikset en time for å få bekreftet om det var dødt eller ikke.. vi var selvfølgelig helt på nervene begge to og var inne på UL den 1 mai.. Da legen slo på skjermen og hun hadde tatt den såkalte "dildollen" inni så kunne jeg ikke se noe ved første øyekast, heller ikke min samboer, men så dukket bildet opp og det var en fantastisk følelse, 3,1 cm måler det nå og låg der så fint, og hjertet slo fint også.. nå er vi en dag unna ferdig første trimester så det er påtide å skifte chatrom.. mye nyttig har stått her inne og har oppklart en del hos meg og min samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så gøy, gratulerer! En skikkelig god-historie for de av oss som har litt problemer for tiden :)

 

suger til meg gode vibber og håper jeg kan si noe lignende neste uke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott!!Velkommen tilbake....:0) venninna mi hadde styrt blødning og hun har en herlig datter...Lykke til videre,ta det med ro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra, fra sorg til glede på noen få minutter... Fantastisk! Det var virkelig gode nyheter.... Lykke til videre, dette er nok en liten en med sans for dramatikk skal du se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer! dette var kjempe flott og høyre:-) lykke til videre...dette går nok kjempe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk alle sammen:-) Dere er så gode å ha:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Jeg håpet jo at det skulle gå bra, men det så litt mørkt ut. Så fint at du fikk avklart det med en gang og slapp å gå og vente i uvisse.

Jeg har foresten hørt at når man har sett hvertet slå etter en blødning er det veldig gode sjanser for at alt skal gå bra fremover.

Lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt !

Bra at det gikk bra for fosteret enda du blødde !!!

Du har et standhaftig foster :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, vi får da håpe det. Men nå er svangerskapet blitt høy-risiko...er sykemeldt og må det det helt med ro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...