karili Skrevet 2. mai 2006 #1 Del Skrevet 2. mai 2006 Når er det vanlig å bli kvalm? Jeg er litt øm i brystene men ikke kvalm. Når bør første legetime være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. mai 2006 #2 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg begynte å bli kvalm i slutten av femte uke, og siden har det bare økt i intensitet. Er nå i ellevte uke og kaster opp og er skikkelig dårlig. Heldigvis blir ikke alle sånn:) Har første legetime i uke 13, men har vært en tur innom legen allerede pga. kvalmen. Er det ikke noe spesielt drar man til første kontroll rundt uke 12. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 2. mai 2006 #3 Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg begynte med kvalme en uke etter eggløsning, blitt mer og mer. Skal til legen omtrent i uke 12, ikke ringt og bestilt enda, er bare i 7. uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tone1980 Skrevet 2. mai 2006 #4 Del Skrevet 2. mai 2006 Æ e 6+2 nu å ska itj t legen før 29 mai. Æ va kvalm hele forrige uke, men bynt m Ingefærtabletter å d funka. Tru mæ.. Kvalmen e ikke nå å jakt på.. Vårrå gla du slæpp unna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå