Gå til innhold

???

Mamman til Linéa/VildeHelena!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste innlegg her om at når slimproppen går skal man ikke ha sex, pga faren for infeksjon, men da må det da ikke være mange denne slimproppen går på??? Alle maser jo om modningssex her :o)

Noen som vet???

Skrevet

Jeg ble litt usikker også når jeg leste det en plass her. Men det ble også sagt at proppen kan vokse fort tilbake og gå flere ganger og det er først når vannet går at det er infeksjonsfare. Jeg tror min propp har gått to ganger i løpet av de siste 2 ukene. Har sex med god samvittighet likevel. Men har tenkt å spørre legen om det imorgen på kontrollen. ..... glemmer å ta tiden og klokkeslett på kynnerne mine nå når jeg satte meg foran dataen....... Skriver ned og teller minutter for å kunne vise legen hvordan en kveld med mye kynnere kan arte seg. De kommer ganske tett. Siden kl 15.00 idag har de kommet med 10min mellomrom og varer i 40-50 sekunder. Slik var det igår også. Ser at andre også har tette kynnere lenge før fødsel, men jeg vil nevne det for legen likevel..... Lurer på om babyen blir stresset av det.....

Skrevet

Så spennende da Marihøna06... Håper du sender inn svar på dette med slimproppen her i morgen så jeg vet. Og lykke til hos legen.

Klem

Skrevet

vi fikk beskjed på sykehuset om å ha sex etter at proppen var gått sist...

Skrevet

På fødselskurs sa jordmor at selv om slimproppen går så er babyen fortsatt beskyttet av fosterhinnen/sekken eller hva det heter. Det er altså to barrierer inn til babyen, slimproppen og hinnen, så det skulle ikke være overveldende fare for infeksjon selv om slimproppen er gått.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...