Gå til innhold

Skravletråd for oss som venter på uke 19.....

Anbefalte innlegg

Ok.

Jeg var på do nå......... Og jammen hadde jeg litt brun utflod.... Faen............ Håpa så veldig. (Innrømmer ikke at man håper, men man gjør det egentlig. Hehe...) Jaja, skal sette meg ute i sola med kaffe jeg nå!

Fortsetter under...

Ikke noe gøy med negative tester..... BLÆH!

Går å venter på tr selv... Har så liten tro på at jeg har blitt gravid denne ppen her... Ikke i nærheten av symptomer, og det hadde jeg sist....

Men krysser jo fingrene for at tanta aldri dukker opp, og at testen på mandag er positiv... ( Tester ikke fler eganger før to dager etter ikm nå...)

Jeg er jo testoman...

Hei jenter, Har vært en tur i Praha og kom hjem natt til tirsdag med en h.....#%&¤#^¨~ tante på slep :-(

Kom faktisk 2 dager for tidlig... Jeg som har kunnet stille klokka etter syklusen min. Alltid kommet på dagen, alltid hatt 27 dagers syklus - bortsett fra de to siste pp hvor hun kommer 2 dager før. Så alt håp og alle symptomer var bare tidlig pms da....Ble super deppa - men ånå er tanta snart borte og det er bare å satse igjen med friskt mot...

Annonse

Negativ test her i gården også! Men fortsatt ingen TR! Håper hun holder seg borte. Jeg har nå fått noen enorme stikkinger nederst på venstre side av livmoren, pluss at jeg har fått noen murring liggnende følelse i underlivet. Så her gir jeg ikke opp håpet før TR kommer bankende på.

Åååå... jeg fikk tanta hit idag, så nå er det iallfall bare å hive innpå allergimedisin og kaffe og vin og #&%&..

Hadde vel håpa jeg også (som du adalis har jeg ikke ønska å fokusere for mye på det men..) selv om jeg ikke har hatt noen symptomer overhodet. Trodde kanskje DET var et symptom da, for ellers kjenner jeg jo litt både her og der ;-)

Men, men, da er det bare å hive seg på pp7 da.. Skal gå å kjøpe nytt termometer og nye eltester nå.

Lykke til dere! Vi skravler vel videre læll!?!

Hei jenter!

Jeg tok en CB test i går morres, og fikk sjokk da det sto gravid,siden jeg ikke hadde noen symptomer. Veldig tidlig å teste, så jeg gjorde det egentlig bare for å bekrefte at den skulle bli negativ så jeg skulle klare å slutte å håpe så fælt...men så ble den altså positiv, og jeg ble kjempeglad! Men er også fryktlig nervøs for at det skal ende i en tidlig sa da, seiden jeg var dum å testet så tidlig...leser jo diverse innlegg om de som tester positivt, og likevel blør som vanlig noen dager etterpå... Så egentlig ser jeg bare på dette som å komme over den første "kneika"..Tør liksom ikke være så gira enda...selv om jeg egentlig er det likevel..Men jeg føler i hvertfall at jeg må være forbredt på at det kan gå galt når som helst.

Føles nesten ille at det skulle klaffe på første pp her i gården, hva er oddsen? Unner dere som har prøvd lengere så veldig å bli gravide!! Håper dere får positiv test alle sammen, og at det bare har tatt litt ekstra tid før hcg har kommet seg ut i kroppen...

Lykke til alle sammen! Og det er i hvert fall tydelig at det kan være håp selv uten symptomer... Jeg var jo skikkelig negativt innstilt siden jeg ikke merka noe... Måtte ta en ny test i går ettermiddag, den slo ut den og..så to kan vel ikke være feil... :)

:-)

Sikkert ikke feil!

Selv om noen av oss har opplevd å blø bare dager etter positiv test tatt på ikm eller før, så er det jo de som mener det er et godt tegn at testene slår ut tidlig!

Ta med deg det og kos deg! Håper vi sees inne på 1. tri i uke 23. Det er nemlig neste IKM for meg, så jeg tar imot den lykkeønskning du sender ut ;-)

Negativ test idag tidlig og så kom tanta utpå dagen.........................

Faen!!!!!!

Lykke til videre alle sammen!! Min neste ikm er i uke 23...

Og masse "pulings" om et par uker... Hehe....

Ha en fortsatt fin uke!! Håper mange får se det "magiske krysset"!! :)

Huffda, hadde kryssa fingrene for deg jeg, Adalis. Synes det er ganske mange av oss UKE 19 jentene som har fått tr nå, en overvekt ifht antall gravide iallfall. Er vel nesten et bra tegn for de som fortsatt venter ;-)

Håper det er et bra tegn for oss med tr i forhold til neste pp. Har også IKM uke 23 (skrev jeg kanskje istad og), så da sees vi på ny skravletråd iallfall (håper jeg da) :-) Det er jo en trøst å ikke være den eneste som blir igjen også (selv om jeg absolutt ikke unner dere å være igjen her!)

Annonse

Jeg er visst med her, jeg også !

Skrev et innlegg om CB-test som jeg tok i dag - som ble negativ - og har IKM kanskje 14 mai.

Så ved å lese denne tråden har jeg fått svar på det innlegget mitt og skjønt at negativ test så tidlig ikke trenger bety at jeg ikke er gravid.

Har veldig symptomer, men som dere også sier så leter man vel veldig ;)

Lykke til til alle dere som prøver !

Blir spennende å lese resultater i uke 20 ;)

Jeg har ikm i dag, og tok en test, som dessverre var negativ. =(

Men testen var gammel, så jeg håper, håper HÅPER den var negativ fordi den ikke funket. Men da skulle vel ikke kontrollstreken kommet opp? Æsj...

Men har ikke tegn til mensen enda, og den pleier alltid komme på morgenen den dagen jeg får den, så håper at den ikke kommer, og at jeg er en slik person som testene slår ut sent på. Men håpet svinner...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...